jullie zeggen dat wel, maar hier in huis is dat echt gebeurt! voordat wij hier kwamen wonen woonde hier blijkbaar zo'n stel dat nogal eens ruzie had en van de buren begreep ik dat regelmatig mans' kleding uit het raam vloog
Sunshine80
Geplaatst: 20-01-10 11:02
Haha, goed idee ... Die PS3 moet nog wat opbrengen natuurlijk, dat is ook weer zo!! Nou, dan heb ik helemaal veel te vertellen op de meeting! Wel makkelijk, ik praat het allemaal wel vol hoor. Hoeveel aanmeldingen waren het nou totaal Mayo? (voor als ik misschien eventueel ooit een taart of 2/3/4 zou willen maken)
joh sunshine, zijn hier in huis nog veel gekkere dingen gebeurt naar het schijnt. ZIJ heeft HEM wel een keer overhoop gereden met de auto HIJ heeft HAAR door de ruit van de voordeur gegooit
Hangt van je vorm af Een 24cm rond kan je +/- 16 stukjes uit halen. Als je iets strakker snijdt red je 17 ook nog wel, snijdt alleen wat lastiger 20cm rond is strak gesneden 12 stukjes. 20x20 vierkant red je 17 stukjes met gemak. Ik reken 16 stukjes 5x5 gesneden en dan heb je een aardig stuk
Laatst bijgewerkt door Mayo op 20-01-10 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, je komt er nu echt niet meer onderuit, nu wordt het alleen nog een kwestie van wat voor taart gaat het worden, wordt het een echte taartenbakkers freubelmeeting/ bokt taart, of een simpele appeltaart/kwarktaart/mon chou taart....... We kunnen natuurlijk ook van alles wat doen
Enneehhh, wat die volgorde betreft, de ps3 inderdaad verkopen en de kleding het raam uit en recht op de brandstapel ! Denk dat ie dan wel afdruipt (inderdaad geweldige smiley )
@BA, dat was wel een heel bizar stel dan, ben je lekker mee als buren (ook weer zo'n geniale smiley)
Heeft ie niet een creditcard ofzo??? Dan ga je evengoed helemaal los in de webshop en dan alles op zijn creditcard, heb je ook meteen een kitchenaid thuis staan
Sunshine80
Geplaatst: 20-01-10 13:09
Nou zeg, echt briljante ideeen hebben jullie!!!! Ik ga ze gelijk uitvoeren, jullie zien me later wel weer... toedels!!
Oh...een kitchenaid
Maar helaas... moet samen in 1 huis blijven, kunnen de lasten geen van beiden alleen dragen...
Kan ik geen taartsteun krijgen?? (als in... nog iemand die een taart maakt, zodat we er 2 hebben?)