Nou, de eerste keer dat ik mailde en haar vertelde dat ik een flink maatje meer was, zei ze dat dat wel het laatste was waar ik me druk om moest maken (je hebt het wel over shire's heh ). Dit is bij haar geen enkel probleem!
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-09 17:05
Super! heb er zin in....
Ellen__
Geplaatst: 12-03-09 17:50
ja nelly dat zei ze ook toen ik vroeg voor een vriendin met een maatje meer
Kan het niet per ongeluk de zondag voor de 9de? (de 2de dus?) Ik ben zelf namelijk 13 augustus jarig en wilde dit eigenlijk voor het eerst sinds jaren weer eens vieren
eh liever niet... dan liever na de 13e? Of word dat weer te laat? Want ik heb idd tentamens erna... Sterker nog, 4 tentamens die week... Dus om dan een hele dag te missen is niet zo handig vrees ik!
nelly_555
Geplaatst: 14-03-09 01:52
Doorschuiven naar 23 augustus dan maar? Want 26 Juli doe ik liever ook niet want dan ben ik nog maar net terug van vakantie... of we moeten toch weer terugvallen op die zondag de 9e (augustus) en dat annepanne kijkt of ze dat red met d'r moeders verjaardag... (de rit is dan dus nog steeds 's avonds, misschien dat dan wel kan?)
pfff wat een verjaardagen zeg! Ik ben de 5e jarig en vier het met een tentamen....
nelly_555
Geplaatst: 14-03-09 18:59
Dus jah, of we moeten het weer een week opschuiven, of annepanne moet toch nog wat kunnen regelen voor d'r moeders verjaardag zodat we toch de 9e kunnen...