Ils, ik weet trouwens niet hoe scheel jij hebt gekeken met tijden op de NS, maar we kunnen de trein van 9:30 op spoor 1 hier pakken en zijn dan om 10:19 in A'dam Centraal, zonder overstappen. Niet om 10 over 10 zoals jij zei.
Hmmm... Weet je zeker dat er vertraging is? In dat geval kan je gewoon die nemen die 10 over aankomt en dan kom je iets later aan en dan moet je je maar even in je eentje in de FRS gaan vermaken. Ils en ik zijn er ook al heel snel dan hoor, dus dat zou je vást wel overleven.
maar het is wel een idee om gewoon leuke te maken als we daar zitten te wachten. Dus allemaal even je haar en kleren zo leuk mogelijk, dat is natuurlijk leuker voor foto's Haha nee grapje. Hoewel foto's wel leuk zijn.
Hahahaha we gaan er gewoon een hele fotoreportage van maken, wordt echt hardstikke lachen volgens mij. Haha komt René aan, die denkt natuurlijk oh jeej weer van die gekke wijven die op de foto willen, maar dan hebben we niet eens door dat hij eraan komt, want we zijn alleen maar foto's van elkaar aan het maken. Nou nee dat zal me niet gebeuren.