Nou jongens, ik weet niet of het gaat lukken hor Met paarden taxi is 150 euro, en dat vind ik gewoon echt een beetje teveel geld.. Dus ik moet even verder gaan brainstromen!!
grrr
Geplaatst: 13-03-09 18:00
Heen en terug? Zoals ik al zei het weekend is behalve eten voor de rest natuurlijk gratis, maar ik kan niet in jou portemonnee kijken. We horen het wel!
Eevj : Je hebt niemand met een fatsoenlijke auto en een E-rijbewijs in je omgeving? Op de manege / kennis / stal in de buurt is er ook niemand die zijn trailer voor 20 tot 50 euro uitleent?
Mallow
Geplaatst: 13-03-09 18:03
Nee dat klopt wel, maar ik ga van de zomer ook nog op een flink prijzige vakantie. maar een weekendje weg met pony is natuurlijk ook wel heel erg tof . Ik ga dr nog even over nadenken Ja maya trailler huren kan wel, maar heb zelf geen E rijbewijs, en vaders heeft daar echt geen zin in denk ik . Zou de trailler eventueel wel kunnen blijven staan marleen? Anders kan ik het wel even gaan bespreken.
Pfieuw als het zo moeilijk is blijf ik lekker thuis Vind het niet leuk om met het paard van mijn vriend lekker een dagje op pad te zijn terwijl hij thuis zit.
Sita_
Geplaatst: 14-03-09 00:16
Vriendlief kan nu eenmaal niet altijd mee CP.. De rest neemt de aanhang toch ook niet mee..
Ik heb er nog over gedacht, omdat er plekjes vrij waren, maar ik ga toch niet mee.. Heb Rebecca (bijrijdster) een weekend weg met Shania aangeboden, dus gaan we wrs zelf een weekend op pad.. Met 4 (wij + aanhang) in een huisje en Shan mee.. En dan ook nog een weekendje strand, dus ik heb nog weekendjes weg genoeg voor de boeg..
_janet_
Geplaatst: 14-03-09 10:13
cp112 schreef:
Pfieuw als het zo moeilijk is blijf ik lekker thuis Vind het niet leuk om met het paard van mijn vriend lekker een dagje op pad te zijn terwijl hij thuis zit.
Moeilijk vind ik het niet. Dat is nou eenmaal zo afgesproken, we zijn wel bij iemand anders thuis.
Jammer dat je vriend dat niet voor je over heeft, of dat jij dat niet aan hem durft te vragen om je heen en weer te brengen. Ik weet niet wat er precies om doet. Ik heb nu zelf BE maar moet ook mijn broer vragen om zijn auto, een vriendin om haar trailer etc. etc. Ik heb het even opgezocht, Oud-Leusen naar Putten is 26 km. Daar ben je een half uur voor onderweg. Trailer kan je laten staan bij Marleen, als het om de kosten gaat voor de benzine / diesel : vergoed die en geef hem wat extra / kadootje / wat leuks. Dat deed ik voorheen ook bij mijn vader of broer als ik ergens heen wilde.
Overigens : bij alle voorgaande weekends heb ik mijn haflinger meegenomen omdat die braaf en relaxed is. De Tinker waag ik mijzelf niet aan Dus da's geen argument
als het maar 26 km is, snap ik niet waar je "moeilijk" over doet. Ik moet ook gebracht worden, ik moet ook een auto vragen die we mogen gebruiken en ook nog een trailer lenen van iemand.
Voor mij is het ongeveer 100km rijden. Wij hebben het zo opgelost dat mijn vader mij brengt en Wilco mij ophaalt. Zo hebben ze het eerlijk verdeeld.