gezellig. heb net even alles gesneden! en lekker verpakt in de koelkast gelegd. heb weer genoeg vlees zo te zien. Heb zelfs nog mijn hele vriezer vol liggen. hihi
Ik heb pakjes mijn kleine jams enzo gehaald. Ik lust het namelijk niet. Maar ruben wel. Het is zo zonde om een hele pot te kopen als het toch nooit opgaat.
Ik ga me zo even lekker opfrissen aankleden en mooi maken (zover het kan) hihi en dan annelie ophalen
haha mooi zo. heb even lekker alles opgezet bedjes opgemaakt. heb zelfs ruben zijn oude kleine matras opgemaakt. Vraag mij niet waarom maar het is misschien handig. Heb trouwens ook nog 2 tuinkussens. we kunnen dus ook 1 super bed maken hihihi
meeting vandaaaag ik ga me nu aankleden ontbijten etc en dan om 1 uur word ik opgehaald dus moet mijn studiozooi beneden al klaar hebben en dan zal ik rond 3 a 4 uur weer thuis zijn. Mocht het dus veel later worden dan sms ik Marlies
Je zorgt maar dat je op tijd bent. Maar we kunnen best later gourmetten hoor, voedsel en drinken genoeg.
IVfotos
Geplaatst: 03-04-10 11:27
is goed hoor Marlies.. Ik vind het voorbereiden altijd wel leuk. En heel veel werk is het niet. Mijn koelkast puilt alleen een beetje uit. We merken het wel wanneer je komt lifaya
Daarom heb nog chippys. Straks even stokbrood halen bij de turk dus we komen de tijd nog wel door. En wat later eten is zoiezo wel gezelliger. Kunnen we lekker lang tafelen.
Rennie89
Geplaatst: 03-04-10 11:28
haha ik zal het je laten weten! Het is namelijk een half uur rijden naar de plek van de shoot en dus moeten we al een uur rekenen voor de reistijd en dan heb je natuurlijk ook nog het opstellen van het materiaal en de foto's maken zelf en het afbreken lol gaat toch wel redelijk wat tijd in zitten
Maar ik laat het weten, tot die tijd, jullie heeeeeel veel plezier, en niet uitgefeest zijn als ik kom he!