Mindhunters was goed. Patricia Velasquez. Bij deze trouwens geclaimd door mij. Ballet Shoes...met wie is die?
Sani schreef:Nanne schreef:Zal ik The Hangover mee nemen? Die ken ik haha niet heel bijzonder maar wel grappig
Bellatrix schreef:Mindhunters was goed. Patricia Velasquez. Bij deze trouwens geclaimd door mij. Ballet Shoes...met wie is die?Emma Watson En mindhunters blijft goed
Ah, dan moet je hem meenemen ja, wil ik wel zien. Mits de rest dat wil en dat denk ik niet...kan er zo al een paar opnoemen die hem niets vinden.
Ja? Thanks!!! Maar wanneer kan ik hem dan teruggeven?Je komt toch niet naar Nans?Reneé, je kent mij toch?
lifaya schreef:Ik ben zo bang dat ik morgen echt bijna niemand haar naam weet voel me dan zo dom Ik reageer gewoon op Nans hoor!
Marlies jij en Vikki zijn de enige uit dat topic die ik in RL heb gezien lol dus pitteg word het voor mij
hehehe we doen wel vragen rondje.., kijken welke namen je weet hehehehehehe.@ marlies komt vast wel goed joh heb hem zelf al gezien en we zullen vast vaker meeten of als ik verjaardags meeting mag houden