Oja, ik zat trouwens te denken, al dat eten en alles voor gourmetten gaat natuurlijk ook veel kosten. Is het niet een idee dat je de bonnetjes bewaard en we dan allemaal een vierde ervan betalen? Dan boeit het ook minder dat je het misschien weg moet flikkeren als er teveel is.
Ik ook niet, maar zit eraan te denken het laatste uur te spijbelen want dat is nederlands en dat is kút, en saai. Dan zou ik half 3 uit zijn, en iets eerder in de trein kunnen stappen misschien. Moet morgen nog maar even kijken wat ik doe
Ik ga morgen thuisblijven, ik kwam er net achter dat ik mn boeken op school heb laten liggen van proefwerk dat ik morgen heb, dus dat kan ik niet doen. Dan heb ik daarna gym maar dat zie ik niet zitten, daarna wiskunde en muziek wat ik éígenlijk niet wil missen maar ik kan het ook niet maken voor 2 uurtjes op school te komen en daarna weer weg te gaan, en dan zou ik NE hebben maar dat is dus niks.
Dus. Dan moet ik maar thuis blijven . Ik stap in de trein van 13:00 hier, en Char stapt in de trein van 13:36 in Den Haag (uit school). Dan moeten we allebei in Utrecht op dezelfde trein overstappen om 14:21, en komen we om 14:51 geloof ik in Den Bosch aan. Van daaruit pakken we de bus en als 't goed is, komen we dan om 15:59 bij jouw huis, marloes. Dan wachten we wel op de stoep tot jij er ook bent.