Haai Uhm... mag ik ook mee In het begin heb ik even in het STtopic gezeten maar daarna niet zo vaak meer geweest, ik kon jullie gewoon niet bijhouden Meeting lijkt me echt leuk Maar als jullie niet willen dat ik kom snap ik dat natuurlijk, dus dan moeten jullie het gewoon zeggen Ik ga trouwens vanavond in Eindhoven Reserveren was nog een ramp, de site van belbios lag half plat
JAAA MLOES GA JE TOCH MEE. Je maakt me blij. Ik wacht tot volgende week. Vanavond gaat m'n portemonnee heel leeg raken, hehe.
ja maar ik ga alleen mee als niemand dat voor de rest erg vind hoor, anders voel ik me daar ook niet echt happy bij
thanx ik zit gewoon al helemaal te hyperen voor vanavond Ik heb me echt in moeten houden om niet alle spoilers te lezen
Na Sweeney KAN gewoon niet minder zijn Ik moet nog steeds een boze brief schrijven aan de Spits, hoe durven ze Johnny en Tim af te kraken
Thanks Britt. Er zit trouwens een poster van ST in de Hitkrant....een bokker stuurde mij een pbtje met die info. Vond ik wel lief.Loesje688: Je vergeet HBC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar over HBC hadden ze wel gezegd dat ze goed was, anders had ik meteen naar de redactie van de Spits gegaan om die recesent tot pasteitje te vermalen