ik meld me af ivm het weer. ik vind het echt jammer dat het weer zo is maarja daar hebben we niks over te zegge helaas. ik hoop dat de volgende rit beter weer heeft,de vorige rit was ook afgelast ivm het weer. ik ga vanmiddag denk ik mijn spullen meer een keer weer invetten.
Balen echt pokke weer, had me eigenlijk al afgemeld ('ga niet niet mee met regen'), maar voor de duidelijkheid nog maar een keer.
Vind het wel jammer had me er stiekem toch wel op verheugt, misschien een keer in het voorjaar of zomer? dan heb je ietsjes meer kans op beter weer denk ik.
Voor de bikkels die wel gaan, heel veel plezier!!!
Nou ik ga ook niet hoor,,erg jammer maarja ik denk dat het bos onderwater staat en ik heb niet zoon gevoel dat het nu nog gaat stoppen met regenen...jammer maar ik ben benieuwd wanneer de volgende boktrit wordt georganiseerd! dan ben ik weer van de partij!
Ik moet ook ff kijken waarneer ik naar mijn nieuwe huis ga verhuizen Dat wordt denk ik zo per 1 maart dus rond die tijd ga ik denk ik niet mee en week 12 ook niet want dan is een van mijn merries uitgerekend