Fijn voor je Vien dan! Wist wel dat het van pas zou komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil je alleen graag heel houden
Het laatste stuk wellicht wat pittiger, maar goeie routeplanning, rustig aan, en gewoon doen
Ik snap je angst wel, maar gewoon echt doen! Duykse hoef is niet zo pittig hoor
En daarna heb je Fleur om je te guiden.

Naast Tilburg sla je af, zoals Sylvia al aanhaalt en uitlegt, moet je dus naar Duykse hoef, en dat is erg simpel zoals je nog weet van de vorige keer 
En niet denken dat ik makkelijk heb praten omdat Vien en Beal bij mij in de auto zitten. Want ik bereid me ook dermate voor dat ik het alleen kan vinden
En dat lukt me ook
Je hebt tijd zat!
Shadow0 schreef:Ah, dat is al een stuk makkelijker. Maar waar zijn al die andere aanwijzingen dan heen
Maya schreef:Niet lüllig bedoeld, maar je moet gewoon geen beren op de weg zien, en gewoon doen!![]()
Maar ik ga wel doen hoor, zeker wel, tegen de rit zelf zie ik helemaal niet zo erg op. (Dus, ik heb best wat bijgeleerd sinds vorige keer
) Maar da's nog niet genoeg reden voor mij om niet lekker te miepen van tevoren. Puh.
Citaat:En anders schaf je toch een Tom-Tom aan? Of leen er een
(Maar eh, aanschaffen?
Da's nog duurder dan de airco, en een stuk minder fun. En oh ja, die moet ik binnenkort toch maar eens gaan halen, anders wordt dat ook niks.)

En verder is 't een kwestie van prioriteiten... Voor 200 euro heb je geloof ik al een TomTom, op MP zullen ze ook vast wel staan... Of gewoon lekker met je airco aan gaan spoorzoeken, daar geef ik persoonlijk de voorkeur aan. Ik luv sight-seeïng
Dankzij al mijn stukjes sight-seeïng Tilburg heb ik vanochtend ook een stuk over een sluiproute kunnen scheuren waardoor ik mijn examen ruim gehaald heb
Eigenlijk best simpel, was maar 1 keer verkeerd gereden maar toen mooi gedraait en toch gevonden 
Of adres, mag ook, dan zoek ik zelf wel even uit hoe ik moet rijden
Nog maar twee daagjes
*rent naar paps*
Regels zijn ook nog een stukje verder aangescherpt voor zover ik zie.
Toch jammer, zo'n rijtjeshuis
Plus mijn mams heeft mijn nieuwe spijkerbroek toch in de droger gegooid terwijl ik tot 3 keer toe heb gezegd dat ze dat absoluut niet mocht doen en nu past ie niet echt meer. En ben ik stikchagrijnig

Geen printer die tegen mij op kan
Inclusief machtiging
Maakt me eigenlijk weinig uit, voorkeur gaat er wel naar uit om hier uit te stappen
6 uur station wordt wsn krap voor mij, half 7 dan wordt het weer meteen zo laat. 6 uur of half 7 hier met de bus is goed
Je moet dan helemaal naar achteren lopen op het busstation, lijn 6 moet je hebben. En dan is het de halte na Heikantlaan (Van Vollenhovenstraat)
.