BKM - Rit en bbq? zaterdag 9 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag?

zaterdag 2 juni
3 (8%)
zondag 3 juni
4 (11%)
zaterdag 9 juni
9 (25%)
zondag 10 juni
6 (16%)
zaterdag 16 juni
3 (8%)
zondag 17 juni
3 (8%)
zaterdag 23 juni
2 (5%)
zondag 24 juni
1 (2%)
zaterdag 30 juni
3 (8%)
zondag 1 juli
2 (5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Anoniem

Re: BKM - Rit en bbq? zaterdag 9 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:15

Ach. Syl zeurt ook altijd als ik zeg dat ik op de weg zit... Zij zijn groot en ik is klein!

Fijn voor je Vien dan! Wist wel dat het van pas zou komen Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:17

Ik zeur niet Zij zijn groot en ik is klein! Ik wil je alleen graag heel houden Scheve mond

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 20:12

Nou heb ik wel heel stoer gezegd dat ik met de auto kom, maar begin nu toch een beetje nerveus te worden, die route is niet makkelijk vind ik. Ik wil een tomtom! Hoe moet ik al die aanwijzingen nou onthouden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:48

Tilburg zelf vinden is echt heel simpel Shadow Ja Het laatste stuk wellicht wat pittiger, maar goeie routeplanning, rustig aan, en gewoon doen Lachen Ik snap je angst wel, maar gewoon echt doen! Duykse hoef is niet zo pittig hoor Lachen En daarna heb je Fleur om je te guiden.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 21:55

Maar ik moet niet naar Tilburg - ik ga rechtstreeks naaar de duikse hoef. En mijn routebeschrijving heeft 20 puntjes Bloos

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:09

't is helemaal niet moeilijk Shadow... Kijk, dit zijn er 6 Tong uitsteken

A27 richting Breda
Bij knp. Hooipolder A59 richting Den Bosch
Bij Waalwijk afrit 37 geloof ik, de N261 richting Tilburg (staat ook de Efteling aangegeven)
Na Sprang-Capelle en Kaatsheuvel moet je rechtsaf (kleine 5 km) -> Europalaan richting Kaatsheuvel
3e afslag op de rotonde -> Bernsehoef
Na ruim 500 meter linksaf en dan zit je al in de straat.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 22:13

Ah, dat is al een stuk makkelijker. Maar waar zijn al die andere aanwijzingen dan heen Blond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:17

Je hoeft toch niet exact te weten waar je links en rechts aan moet houden? Tot Waalwijk is het gemakkelijk, daarna wordt je bestemmingsverkeer. Dat is meestal het enige wat ik voor mezelf uitzoek: waar moet ik naar toe als ik van de snelweg af ben? En in dit geval is het zowiezo lekker rechttoerechtaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:18

Jamaar Shadow, wat ik probeer te zeggen.

Utrecht --> richting Tilburg, dus moet je naar Tilburg Knipoog Naast Tilburg sla je af, zoals Sylvia al aanhaalt en uitlegt, moet je dus naar Duykse hoef, en dat is erg simpel zoals je nog weet van de vorige keer Lachen

Niet lüllig bedoeld, maar je moet gewoon geen beren op de weg zien, en gewoon doen! Ja Lachen En niet denken dat ik makkelijk heb praten omdat Vien en Beal bij mij in de auto zitten. Want ik bereid me ook dermate voor dat ik het alleen kan vinden Lachen En dat lukt me ook Ja Je hebt tijd zat!

En anders schaf je toch een Tom-Tom aan? Of leen er een Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:19

Shadow0 schreef:
Ah, dat is al een stuk makkelijker. Maar waar zijn al die andere aanwijzingen dan heen Blond

Die leggen gewoon elke scheet links en rechts uit. Ga maar eens met de routeplanner en een kaart kijken. Trés simple, het gros wijst zich al vanzelf door richting Tilburg aan te houden, dat bedoel ik te zeggen Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 22:29

Maya schreef:
Niet lüllig bedoeld, maar je moet gewoon geen beren op de weg zien, en gewoon doen! Ja Lachen

Ik zie altijd beren op de weg! Meer beren dan verkeersborden zelfs Tong uitsteken Maar ik ga wel doen hoor, zeker wel, tegen de rit zelf zie ik helemaal niet zo erg op. (Dus, ik heb best wat bijgeleerd sinds vorige keer Pling ) Maar da's nog niet genoeg reden voor mij om niet lekker te miepen van tevoren. Puh. Clown

Citaat:
En anders schaf je toch een Tom-Tom aan? Of leen er een Lachen

Hmm, ik zou wel willen geloof ik Bloos (Maar eh, aanschaffen? Geld, geld! Da's nog duurder dan de airco, en een stuk minder fun. En oh ja, die moet ik binnenkort toch maar eens gaan halen, anders wordt dat ook niks.)

Maar, ik zet jullie gewoon op standby in mijn mobieltje, en als het niet lukt mogen jullie me erheen loodsen. Pling

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 22:33

Maya, richting Tilburg is om Clown

Maar het is een peanuts stukje, zelfs ik durf dat zonder kaart te rijden Vork En verder is 't een kwestie van prioriteiten... Voor 200 euro heb je geloof ik al een TomTom, op MP zullen ze ook vast wel staan... Of gewoon lekker met je airco aan gaan spoorzoeken, daar geef ik persoonlijk de voorkeur aan. Ik luv sight-seeïng Haha! Dankzij al mijn stukjes sight-seeïng Tilburg heb ik vanochtend ook een stuk over een sluiproute kunnen scheuren waardoor ik mijn examen ruim gehaald heb Vork

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 00:39

Ik zie ook heel vaak beren op de weg en rijd echt bijna nooit auto. Maar zelfs ik ben een keer naar Duykse hoef gereden met de auto Clown Eigenlijk best simpel, was maar 1 keer verkeerd gereden maar toen mooi gedraait en toch gevonden Lachen

Ohw mensen heb er zin in!!!! Lachen Hyper!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:07

Ik ook!

Syl, route! Haha! Of adres, mag ook, dan zoek ik zelf wel even uit hoe ik moet rijden Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 09:35

Zal het vanavond even pben Lachen

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 10:31

Ikke ook!!! Hyper! Nog maar twee daagjes Vork

Syl, ik kan morgenavond wel met de bus naar jou toe komen? Heb toch maar weinig bagage. Ik weet alleen weer niet meer welke halte het is Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:43

Heb jij die pas al Vien? En een machting voor gebruik?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 17:17

O ja, pas Pling *rent naar paps*

Volgens mijn vader kun je een dagkaart halen op de pas van een ander en dan alsnog binnen, hoe het precies zit weet ik ook niet.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 22:06

Paps heeft vrees ik ongelijk Bloos Regels zijn ook nog een stukje verder aangescherpt voor zover ik zie.

Ik ben druk aan de poets... Dwz: ik maak beneden nog klaar zodat Maya en Vien daar morgen in elk geval terecht kunnen, verder alleen opruimen en dan morgen nog wel ff een stofzuiger rondzwaaien... Beneden kan niet veel kwaad, als ik nu de rest van het huis ga poetsen heb ik echt oorlog met de buren Nagelbijten / Gniffelen Toch jammer, zo'n rijtjeshuis ROFL

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 22:47

Argh, ben nu bezig met die machtiging maar die f*cking printer doet ut niet en het is hier GVD nog steeds 37 graden Boos! Plus mijn mams heeft mijn nieuwe spijkerbroek toch in de droger gegooid terwijl ik tot 3 keer toe heb gezegd dat ze dat absoluut niet mocht doen en nu past ie niet echt meer. En ben ik stikchagrijnig Boos!

Hopelijk ben ik morgenavond en overmorgen beter aanspreekbaar Clown

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 22:51

Dat hoop ik ook Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Routebeschrijving binnen, gaat goedkomen OK dan!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 22:54

Gelukt!!! Ha, ik ben de printerbeul Extreme duivel Geen printer die tegen mij op kan Cool

Dames, we kunnen de Makro binnen morgen Vork

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:00

O ja Syl, moet ik om 18.00u nou bij jou binnenstappen of om 18u op het station zijn of wat is de bedoeling morgen *vraagteken doet ut niet hiero* Sms anders maar even, dan zorg ik dat ik op tijd op de trein stap Lachen Inclusief machtiging Cool

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:19

Die vraag had ik je net gesteld via pb Clown Maakt me eigenlijk weinig uit, voorkeur gaat er wel naar uit om hier uit te stappen Bloos 6 uur station wordt wsn krap voor mij, half 7 dan wordt het weer meteen zo laat. 6 uur of half 7 hier met de bus is goed Ja Je moet dan helemaal naar achteren lopen op het busstation, lijn 6 moet je hebben. En dan is het de halte na Heikantlaan (Van Vollenhovenstraat) Haha! .

Vergeet je behalve je machting niet je Makropas? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 23:20

*Zelfde vraag* Komt het beter uit als ik om 6 u arriveer, of iets later, of iets eerder?

En denk erom welke richting je uitgaat met die bus he, want die stomme dingen rijden 2 kanten op. Was iets met paletplein.. juist wel of juist niet Clown