dat weet ik niet ik heb ze toen in Carre gekocht dus ik weet het niet Waar is trouwens de rest die mee ging meeten, gaan die nou ineens niet meer ofzo
Sharon die gaat zowieso mee dat weet ikTessa en Jennifer weet ik niet of ze meegaanLaura, Valerie en Michelle zullen ook wel meegaan danen Milou kwam toch ook? die zal zich vast ook nog wel even meldenen volgens mij waren ze dat zo ongeveer wel??van Aster weet ik dat ze ook niet meer meeging, tenminste dat Pbde ze me
Jaa maar ik eet alleen die vlaai opk ga niet meer naar snackbar ofzo Maar Milou meld zich toch nog wel even of niet dan
ik wel iedereenbehalve jou dan oja en Michelle niet en Valerie die heb ik 1 keer gezien op Cahama en het enige wat ze tegen mij zei was"Wil je kauwgom?"ik ; "Nee dankje"en dat was het
Whahha Ik heb ook nog nooit gemeet ofzo Ken wel een paar mensen van bokt die ik al kende, dat is alles
iedereen hier gaat zekermaar t gaat mij er om of ze mee gaan meeten of niet want dan wel gewoon een tijd afspreken voor het theater enzodan sta ik daar met me vlaai
vast welals je een hyperkind rond ziet lopenblond, met een witte jas aanof met een weet ik veel welke kleren ik aandoedan zal ik het wel zijn
Whaha oke Ik heb een lichtbruine jas, maar dat is mn winterjas..Dus ik denk dat ik rond die tijd ook een witte jas aan heb ofzo