Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianaJones schreef:aaaaah wat jammer Darinka!! Maar wel logisch hoor... k zou ook voor de rondreis gaan! hahaha
Weet je wat ik me zat te bedenken afgelopen week...ik denk dat we gewoon nog een herhalingsweekend moeten gaan doen...bijv voorjaar 2008...ver van te voren datum plannen.
We hebben ruimte zat immers voor mensen en paarden en dan kunnen er nog meer mee doen die zin hebben maar dit weekend niet konden. Lijkt mij hartstikke leuk!!!!
xsiroccox schreef:Nou Anne, wat een superidee!!!Kunnen we dit weekend gewoon dunnetjes over doen...
Nog een tinkerweekend in het vooruitzicht...
![]()
IndianaJones schreef:Weet je wat ik me zat te bedenken afgelopen week...ik denk dat we gewoon nog een herhalingsweekend moeten gaan doen...bijv voorjaar 2008...ver van te voren datum plannen.
We hebben ruimte zat immers voor mensen en paarden en dan kunnen er nog meer mee doen die zin hebben maar dit weekend niet konden. Lijkt mij hartstikke leuk!!!!
IndianaJones schreef:Weet je wat ik me zat te bedenken afgelopen week...ik denk dat we gewoon nog een herhalingsweekend moeten gaan doen...bijv voorjaar 2008...ver van te voren datum plannen.