Gefeliciteerd, Lil! Hoeveel fout had je?.Tuurlijk, ook gezellig . Weer een keer naar de bios? Of een terrasje pikken .
Jaaa dan ga ik ook mee als het paardloos is.. Moeten we echt een keertje doen, vorige x waren we naar bios geweest..
gefeliciteerd...spannend he theorie..zat toen meisje naast mij die voor de 8e keer was!Als jullie gaan wil ik ook wel mee Ik heb vanaf vrijdag vakantie nu tentamens
Hmmz, hier hetzelfde! Tot volgende week woensdag. Daarna zijn er nog herkansingen en rapporten ophalen, maar dat zijn maar een paar dagen.
ik heb vrijdag de laatste..dan hopen dat ik ze gehaald heb. Anders laatste week juli en eerste week augustus herkansingen
ik heb nu nog 2 weken gewoon school, dan rapporten ophalen enzo, stage loopt wel door tot 13 juli, en dan ga ik gelijk op vakantiee.
Maris89 schreef:Ik heb nu nog tentamens, daarna heb ik al vakantie. Wanneer begint jullie vakantie? Over 3 weken
ja die gekke universiteit verzint weer wat doms...Dit is ook mijn enige vakantie om de kerstvakantie heen ...maar moeten de tentamens er nog in. Ik zou zeggen zet die gelijk hierachter maarjah :S
Ja, was idd leuk 12 juli ben ik jarig (14 juli vier ik het) en 25 juli t/m 8 augustus ga ik op vakantie met vriendlief. Tijd zat . Pff, moet trouwens ook nog een stage vinden .
Ojaa maris, we hebben vorige keer op jouw verjaardag gepicknickt toch? Gingen wij nog cake halen Mijn vakantie begint volgende week vrijdag.