Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraMc schreef:Btw, weet iemand of er een zwemgelegenheid is daar? 's Avonds moet er uiteraard gezwommen worden
(Hoopt dat er heeeel toevallig ook een tuincentrum met zwembad tegenover onze plek is)
Picassox schreef:Maar even sirieus, gaan jullie echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat alleen maar drinken? Want we willen toch ook veel rijden en lekker vakantie houden?
LauraMc schreef:Picassox schreef:Maar even sirieus, gaan jullie echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat alleen maar drinken? Want we willen toch ook veel rijden en lekker vakantie houden?
We hebben wel van tevoren gezegd dat er aardig wat gezopen gaat wordenOverdag niet hoor, dat trek ik niet
Maar iig, vorige keer hadden we ook allemaal ritten van 6 uur ofzo gepland, maar dat liep wel even anders. Uurtje rijden per dag was het ongeveerMaar dat kwam mede door de hitte.. Lagen vervolgens vet lang aan het zwembad
Citaat:Hoi Evelyn
Ik stuur een bevestiging naar je toe. Graag had ik nog wel je adres
gegevens
De datum 27-7 t/m 3-8 heb ik bij deze vastgelegd voor jullie.
Met vriendelijke groet,
Fam Schut
Henriette hoeve
Wolfheze
LauraMc schreef:We hebben wel van tevoren gezegd dat er aardig wat gezopen gaat wordenOverdag niet hoor, dat trek ik niet