Als alles doorgaat komt het bijzonderste paardje wat we in 45 jaar tijd gefokt hebben weer thuis en daar blijft hij dan ook!

De 29e ben ik nog even langs geweest te paard om te kijken hoe het ging. Ik heb hem nooit echt los kunnen laten zoals ik met de andere veulentjes wel kon. Toen werd mij verteld dat hij verkocht ging worden. De eigenaar had er niet zodanig veel tijd voor dat hij voldoende aandacht kon krijgen en hij stond, nadat de geit was overleden, ook helemaal alleen.
Of ik nog een goed plaatsje voor hem wist. Tja, de shetlandermarkt is wel verzadigd. Dus in de eerste instantie wist ik niks. Ik heb er echt een paar nachten van wakker gelegen en vandaag toch maar verteld. Ik dacht dat ik dat er nooit door ging krijgen omdat we juist naar minder shetjes toe willen. Ma heeft even met pa gepraat en die zij gelijk dat dat dier hier onmiddelijk weer terug komt als het echt ging gebeuren. dat had ik dus nooit verwacht.
Die mensen gaan vanavond even ruggespraak houden, want er is ook nog een studerende dochter die het niet zo leuk vind om bij thuiskomst een lege weide aan te treffen

Dan zit de kans erin dat hij zaterdag, na onze rit gelijk mee naar huis komt. De trailer zit er dan toch achter.
Dan heb ik vandaag toch een heel mooie verjaardag.

Thunder toen hij een week of 2 oud was.
En Thunder afgelopen zomer:

Het is een machtige pony geworden. Klein en zo rank dat je niet verwacht dat het volledig nsps is.
Ik vind het ook wel een goed idee om even het nummer door te pm-en.