Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ga zo de orginele film even kijken en daarna duik ik echt m'n bedje in. ff een uurtje slapen en dan bewerk ik gelijk de rest van de foto's. maak ook wel een paar clossupjes van de paarden. Foto's zijn best duidelijk dus bij die groepsfoto kan ik nog ver inzoomen en bijsnijden
Lekker gaan slapen jij en even goed uitrusten! 
. De foto's lopen niet weg. 
ik weet natuurlijk niet hoe ze verder is met rijden in de bak ofzo.. maar tot nu toe.. (ja ook na de trap
) vind ik haar erg leuk! haha
Ken mijn SE wel goed geloof ik, dus ga zo naar school! Byyee borrie01 schreef:kwam vanochtend bij mn paard hij stond echt omwijs vrolijk te kijken. als ie had kunnen praten had ie waarschijnlijk gezegd komop we gaan weer.
.
leuk, ben benieuwd of onze paardjes vandaag ook beter willen werken
ga zo eerst Umi rijden. en daarna kom ik terug en ga ik de foto's plaatsen. Ben weer opgeknapt en hoef vanavond ook niet te werken. Baantje heb ik waarscheinlijk toch niet...van t uitzendbureau begreep ik dat ze mijn werktempo niet snel genoeg vonden..beetje vaag verhaal vond hij het maarja misschien is een ander baantje wel beter. Kan de laatste tijd niet veel meer hebben en heb al snel dat m'n handen beginnen te trillen...vooral met inpakwerk is dat wel lastig met die kleine verpakkingen.
zou wel jammer zijn als ze weg moet.
eerst maar weer eens dressuurmatig rijden. Umi wordt woensdag of dit weekend nog geschoren dus das ff afwachten hoe ze daarna is met rijden. Volgens mij vond Linda het ook heel leuk
ze gaat morgen Umi voor me rijden, was voor haar de eerste keer dat ze buiten reed met Umi met de meeting. _Kiki_ schreef:Ik heb Tivara gisteren laten staan, heeft zoals gewoonlijk lekker de hele dag in de wei gelopen, en ik moest leren..Ken mijn SE wel goed geloof ik, dus ga zo naar school! Byyee
En hij ging wel aardig
heb je toch goed genoeg geleerd.
rijden ging wel goed
in t begin vond ik d'r wat traag maar na een stukje galop had ze wel een goed tempo in draf
stelling zit er goed in en ze gebruikt haar rug eindelijk eens goed.
Ben benieuwd naar de foto's! Hoe was de film trouwens geworden?
(fysieke geheugendump....)
t duurt wel erg lang...doe er nu maar 5 omdat ik t nooit optijd red om alles erop te krijgen...comp gaat steeds weer offline
moet om 21.30 offline dus ga het niet redden dus doe ik de rest de volgende keer (denk dat ik donderdag pas weer online mag)
DaisyH schreef:Owh ja Marjolein dan snap ik het wel.. (een beetje)
Ik vind Lady echt méér dan leuk!ik weet natuurlijk niet hoe ze verder is met rijden in de bak ofzo.. maar tot nu toe.. (ja ook na de trap
) vind ik haar erg leuk! haha
maarja vond het nogmaals erg gezellig!!!
.
Ik hou jullie in ieder geval allemaal op de hoogte