oewhhh ik heb echt iets superrrr gaafs gevonden! weet nog niet zeker of het gaat lukken, maar ik hou jullie nog in spanning! ik hoop echt dat ik het krijg want het zou pérfect zijn voor de Potc meeting!
het g.etverdemme..... jullie zijn ook weer een stelletje hoor.. pfoeh denk ik het geheim te kunnen houden, omdat het niet zeker is of ik het mag bestellen beginnen jullie erover
Maar goed, wat ik dus wilde doen, in de Large stond een t-shirt van Potc met Johnny depp op de voorkant en op de achterkant Dead men's chest die wilde ik dus kopen en op de Potc meeting aandoen... verknal het maar weer he, me mooie idee whaha *proest*
ach ja... (denk je met iets origineels te komen ) ik had de large een tijdje geleden gekregen, en ik zag hem erin staan, i kdact wow die moet ik hebben voor de meeting!
Mijn moeder betaald trouwens entree kaartje voor madame tussaud ik helemaal juichen enzo, draait ze zich om: en hoe veel kost dat kaartje eigenlijk...?? ik: he stik, weet ik veel ma: hmm... juist ja, vooruit dan maar... hehe^^