Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimble schreef:Dat komt omdat het allemaal op vrij korte termijn is geregeld en er was iets in het Gelredome te doen, dus de meeste hotels zaten al vol.
Wij zaten ook helemaal in Veenendaal.
Volgend jaar gaan wij lekker op die camping om te hoek zitten. Hoeven niet zo vroeg op iedere dag!
Maarja, het stonk er wel ja en de eerste ochtend was het IJSKOUD, maar daarna werd het eigenlijk elke dag warmer daar binnen (dat vind ik dan weer niet zo erg)
Maarja, ik kan ook wel begrijpen dat het al duur genoeg is allemaal dus zo erg vond ik het niet. Kon alleen de eerste nacht niet slapen, maar dat lag aan mezelf (eerste nacht ergens anders, slaapzak, luchtbed, slaap zoizo slecht, etc). Verder heb ik lekker geslapen hoor, was zo moe
Odyne schreef:Wha...medestanders...ik was echt zooo moe dat ik echt helemaal niet gemerkt heb dat ik geslapen heb in n gymzaal...ineen keer doorgeslapen tot 5 uur..Maar die douches...BAH BAH BAH!
Pluutje schreef:Odyne schreef:Wha...medestanders...ik was echt zooo moe dat ik echt helemaal niet gemerkt heb dat ik geslapen heb in n gymzaal...ineen keer doorgeslapen tot 5 uur..Maar die douches...BAH BAH BAH!
Hey, wie ben jij dan????
welke nacht (en) bleef je daar slapen?? Ik woensdag en donderdag nacht...
(Ik ben Laura). Of die waarmee ik zaterdag bij de ingang van het kasteel zat? haha
Wat deed jij zondag? Ik heb zaterdag niet bij de kasteelingang gezeten trouwens, dat was Anissa geloof ik...