Maargoed; nog 1x mijn nummer dan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimbalover schreef:En hebben jullie het leuk gehad![]()
Het is toch droog geweest ofniet? (ben pas uit bed erg he)
Ik baal er zo van dat ik nie mee kon, had me er zo op verheugd alles voorbereid en dan word ik ziek![]()
Maargoed ik ga de volgende keer wel weer mee, maar dat duurt wel weer zo lang![]()
Hebben jullie anders zin om volgende week zaterdag/zondag een rit te gaan maken in bijv Diepenveen? Ik weet een heeeel groot bos maar moet daar nog ff een paar keer doorheen want weet de weg nie helemaal![]()
Ik zou voor degene die van ver moeten komen misschien een weiland kunnen regelen voor een nachtje.
elise01 schreef:Volgend jaar dus? Want 3 en 4 mei is algeweest!!
Eejj schreef:fijn dat jullie het leuk hebben gehadIk ben uiteindelijk helemaal niet meer weg geweest stond stijf van de spierpijn van gisteren
( had hele zware training met veel springen ) ik ga nu even de fotos kijkene n volgnede x ga ik zeker mee !
elise01 schreef:Ik hou wel van springenIk zou best met meerdere zoiets willen doen maar dan ben ik bang dat ik mijn pony niet egt meer kan houden
hij is alleen nl al super druk en des de meer er mee gaan hoe drukker die word!!
_Catlover_ schreef:Eejj schreef:fijn dat jullie het leuk hebben gehadIk ben uiteindelijk helemaal niet meer weg geweest stond stijf van de spierpijn van gisteren
( had hele zware training met veel springen ) ik ga nu even de fotos kijkene n volgnede x ga ik zeker mee !
Is goed,,
Ik wil ook een keertje nog met een groep die het leuk vind om te springen ofzo naar de Cross in Bathmen!
Lijkt me ook erg gezellig!
Weet alleen niet wie er allemaal van springen houden?
En anders kan je ook aan de kant even blijven wachte natuurlijk
kimbalover schreef:heb je ook zin om volgend weekend in diepenveen te komen rijden?
kimbalover schreef:wrom mag je nie na buiten dan