Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shetlandlove schreef:lotte_11 schreef:Wie gaan er nou WEL mee??
quote ff:
- rakkertje13
- xxsweet
- marjolein
- Brammetje16
- kissbambino
-lotte_11
-friesjeessss
Ik ga ook mee, moet alleen nog ff die huisman bellen (moeke was tegen, maar ik ga toch wel
)
_Marjolein_ schreef:Afstand zien we dan wel weer, ik weet op zich nog wel wat leuke paadjes waar we kunnen rijden en eventueel kunnen galopperen![]()
lotte_11 schreef:nouw mijn pony kan er ook wat van..hihi
altijd de andere in halen..
lijstje is defini..![]()
![]()
zullen we afspreken dat iemand het lijstje die dag uitprint en we er om half 2 allemal proberen te zijn en dan even kijken of iedereen er is en vertekken..??
ik ben niet digene die hem uitp want onze printer doet zoww VAAGG.....
shetlandlove schreef:klaasjuh zou ook nog mee volgens mij en friesjess misschien ook toch?
geluksvogel schreef:op zich is galoperen wel leuk maar dan bedoel ik ermee....lang pad en dan gaan!!! echt dan gewoon de pony's laten gaan.
rakkertje13 schreef:geluksvogel schreef:op zich is galoperen wel leuk maar dan bedoel ik ermee....lang pad en dan gaan!!! echt dan gewoon de pony's laten gaan.
ben het helemaal met je eens
en ik wil 't wel(en ga 't zoiezo doen, met of zonder groep
)
rakkertje13 schreef:geluksvogel schreef:op zich is galoperen wel leuk maar dan bedoel ik ermee....lang pad en dan gaan!!! echt dan gewoon de pony's laten gaan.
)
xxsweet schreef:
op zich is galoperen wel leuk maar dan bedoel ik ermee....lang pad en dan gaan!!! echt dan gewoon de pony's laten gaan.
)
JaaaaaaaDat moet !
Haha en geluksvogel.. Lekker is dat heaIk hoop dat iedereen dit wel even wil .. gewoon op een lang pad en de vertrouwde paardjes vooraan ofzo
Maar dat zien we nog wel
shetlandlove schreef:ik wil wel galloperen als de rest ook voor is! dan wil ik het liefst vooraan (miracle is nogal snel weg en loopt vrijwel altijd aan kop omdat ie zo hard gaat)
Maar ik gallopeer alleen als iedereen het er mee eens is, want kan niet mijn paard halverwege stilzetten als het mis gaat