Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Reis jij nou ook met Snellemarz en mij mee met het OV?
Inky_devil schreef:Citaat:Reis jij nou ook met Snellemarz en mij mee met het OV?
Ja hoor, heel graag, vanaf waar reizen jullie?
crazy_funky schreef:ik kom vanaf arnhem en reis denk ik wel via utrecht, dus je kan er bij mij wel op..
SnelleMarz schreef:ieg vanaf 't CS lijkt mij.
Maar misschien kunnen we elkaar al eerdr treffen, ik weet niet.
Misz_J schreef:Er is idd een probleem.. internet heeft er een tijd uitgelegen. En ze zijn ons huis compleet aan het verbouwen.. En dat is pas over 2 maanden volledig af..
Echt, ik wou dat het anders was want ik heb heel lang doorgezeurd of het niet eve een paar weekjes uitgesteld kon worden, maar het is al een maand uitgesteld..
Sorry
Mietje schreef:Fijn is dat..
Lekker op tijd gemeld ook..
Nou goed.. ergens anders..
Bij mij zou opzich misschien wel kunnen, maar centraal is anders..![]()
Citaat:
Wanneer:
4 op 5 mei
Waar:
Ja... wie woont er centraal [utrecht, amsterdam kan ook nog? ergens in de buurt van utrecht ofzo? bovenin brabant? ]
*doet drie hoeraaatjes voor onze vorige plek*
Wie komen er:
1 Ilkkah * Nathalie, 16 jaar
2 crazy_funky * Priscilla 20 jaar
3 Jenni * Jennifer, 17 jaar
4 Aliesje * Alisa , 17 jaar
5 Mietje * Evelyn, 18 jaar
6 Inky_devil* Inge, 21 jaar
7 Blondy_love * Ilse, 15 jaar
8 judith_cloud * Judith, 15 jaar
9 Flew * Mayra, 17 jaar.
10 SnelleMarz *Marcia, 17 jaar
11 Mandy_b_s *Mandy, 15 jaar
12 Myra *Myra, 16 jaar (tegen die tijd 17 )[/b]
****VOL!!****
Calanddra schreef:Maar trouwens, als ze daar in Rotterdam aan t verbouwen waren, dat wist ze dan toch wel eerder?? of niet?
Talisa schreef:Jammer dat ik niet van griezelfilms hou, dat ik niet centraal woon en dat het al vol is
blondy_love schreef:bij mij zou het HEEL misschien wel mogen.. maar ook niet echt centraalhet zou wel misschien passen.. en als het goed is, is mijn moeder dan bij mijn stiefvader.. en me broer bij mijn vader.. dus dan hebben we geen zeurende ouders.. maar ik weet écht niet of mag..
maar de eerste vraag is: zouden jullie het willen.. helemaal in brabant.. het is wel heel goed met het openbaar vervoer bereikbaar.. alleen zouden we dan vanaf het station moeten lopen.. maar dat is maar 15/20 minuutjes
blondy_love schreef:ooh 20 cent.. die krijg je dan wel van mij als je het teveel vind![]()