komende zomer met een groep op trektocht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 14:05

hey, flink balen dat dat dan niet doorgaat, stal mansour kan ook, maar was daar niet iets mee waardoor t afviel?

ik ga ook even zoeken.
X shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 14:51

Stal Mansour is vrij prijzig.............

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 17:00

volgens mij zijn er geen andere alternatieven, kon henriette hoeve geen alternatief bieden?

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 17:14

ik denk dat als het stal mansour en de henriette hoeve niet wordt, dat we dan geen andere camping kunnen vinden, wat we wél kunnen doen, is een manege/boerderij/bokker in DEELEN vinden (dat ligt super op de route) en dan iemands ouders (niet de mijne, die wonen tever weg) vragen of ze de spullen naar boszicht willen brengen, of vragen of de boer ofzo het tegen betaling wil doen voor ons.

misschien is dat een optie?

*editje* heb net met twee maneges en een camping gebeld in omgeving arnhem, eentje lag tever van de route af, de ander kon geen acht paarden kwijt en alle campings die ik heb opgezocht hebben geen paardenwei.

ik denk dus dat stal mansour de enige oplossing is, tenzij iemand anders nog een ander overnachtingsplek kan vinden,

als we écht niets kunnen vinden, kunnen we altijd nog via de veluweranch teruggaan, maar ik voel er zelf weinig voor om dan dezelfde route weer te rijden.
shannon

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 17:49

niemand op dit moment op bokt, ik ga vrolijk verder met m'n zoektocht en verder banketstaaf.

als het niet mogelijk is om via 'de onderkant' (dus boven arnhem langs) terug te gaan, kunnen we er ook voor kiezen om 'bovenlangs (via hoenderloo) weer terug te gaan, dan wel twee keer de route, maarja, w zouden op pleisterplaats de witte hoeve kunnen overnachten (mits er plaats is) en ze brengen ook bagage over. ze zitten aan de brouwersweg, het topje van hoenderloo.
shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:03

Ja De Witte hoeve is idd een optie, dan gooien we het laatste stuk van de route wel een gedeelte om maar dat maakt niet zoveel uit. Maar De Witte Hoeve is even duur als Stal Mansour. En dan vind ik Mansour toch een beter optie.

Ik heb nog wel iets gevonden:
De maesberg in Arnhem
Dat is een camping en de paarden kunnnen er ook terecht, het enige is dat we dan wel tenten mee moeten nemen! Op zich niet zo'n probleem omdat we de bagage toch over laten brengen! Het is niet duur 7,5,- p.p.p.n. en de paarden 15,- incl. voer.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:04

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-06 18:06

ligt die aan de veluwetrail?

*edit* al gezien, vind ik prima!
als je online komt, zullen we dan dat word dingetje even afmaken?

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:44

Vind iedereen de measberg oke? Of toch liever Stal Mansour, of bij renske?
Laat even weten!

Goldenflower

Re: komende zomer met een groep op trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:51

Het is wel prijzig, maar voor een nacht is wel te doen.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 19:03

Welke??

Goldenflower

Re: komende zomer met een groep op trektocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 19:10

De link, de maes of zoiets

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 19:12

Maar die is toch juist helemaal niet duur...............??

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 19:46

ik denk dat we allemaal voor de meest goedkope optie willen gaan. Als er dus iets gevonden wordt wat goedkoper is dan mansour is dat toch prima?

renske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 21:13

Ik vind de Measberg ook goed, alleen zoude we eerste toch van Mansour naar mijn stal en dan door naar eindpunt? Of is het ook goed te doen voor de paarden om van Arnhem naar Laag Soeren te rijden? Want het kan dus wel bij mijn stal.. Ik denk dat het voor paarden rond 10 euro incl. ligt en dan de prijs voor de camping komt er nog bij, maar zal niet zo veel zijn lijkt mij.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 15:01

Bij de Veluwe Ranch en De Kleine Pol staat het vast!!

Bij de Kleine Pol kunnen s'nachts waarschijnlijk niet alle paarden op de paddock. Maar dit is niet zo'n probleem mijn pony kan ook wel op stal als het moet en er zijn nog wel een aantal andere die dat ook kunnen volgens mij! Bagage overbrengen doen ze ook, ze moesten nog even kijken wat ze daarvoor gingen rekenen.

Bij de Veluwe ranch brengen ze de bagage gratis over! Wel moet er een gedeelte van het bedrag vooraf voldaan worden. Dit is 200,- , en moet binnen 4 weken voldaan worden. 200 : 8 = 25,- , wil iedereen 25,- op mijn rekening over maken, zodat ik dit geld aan de Veluwe Ranch kan overmaken!

Voor de rest geld:
Bij de Veluwe Ranch kan ik maximaal 6 weken voor aankomst data anuleren en dan krijgen we het geld gewoon terug, blijkt daarna dat je niet mee kan dan is dan is dat jammer maar is je geld weg, tenzij je iemand anders kan vinden die in jou plaats meegaat!

@ risje: ik neem aan dat jij tegen die tijd ook wel weet of je wel of niet mee gaat, toch?

Het kan zo zijn dat andere overnachtingsplaatsen ook een voorschot vragen, als dat zo is dan laat ik dat weten!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 17:01

hey, voorschot is no problem, maar boszicht stond toch ook al vast?
mijn knollie kan eventueel ok wel op stal hoor
shannon

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 17:21

Nee van Boszicht heb ik nog niets gehoort! Heb ze gebelt maar neemt niemand op, en heb ze gemailt maar nog geen antwoord gehad!

Ik heb in Arnhem trekkers hutten gevonden(www.campingwarnsborn.nl), en heb een manege die daar 2 km vandaan staat gemailt of onze paarden daar een nachtje in de wei kunnen!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:19

Ik heb nog iets gevonden! En dat ligt heel gunstig bij schaarsbergen, ingang/ uitgang Hoge Veluwe!
De paarden stallen we dan bij Mansour is 10,- p.n. incl. voer op paddock.
En dan kunnen we zelf slapen bij recreatie park Arnhem, dat ligt aan de zelfde straat, 0,8 km vanaf Mansour! We kunnen daar een Chalet huren, die is alleen voor 6 personen, maar mischien kunnen er of 2 in een tentje (mag je gratis naast chalet zetten) of 2 op een matje in de woonkamer. Ik kan de prijzen van dat park niet bekijken omdat mijn acrobat reader niet goed is ofzo, wil iemand anders dat even doen? www.recreatieparkarnhem.nl

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:27

@sabien:
Mh dan gaat het voor mij heel moeilijk worden.
Weet nu namelijk wel meer ivm werk, maar kan voorlopig nog niet toezeggen. Zal ff nader verklaren;-)
Heb dus sinds maandag nieuwe baan, die er al tijdje aan zat te komen. Voor die nieuwe baan heb ik eerst een aantal weken training voordat mijn definitieve rooste rin gaat en ik dus bijvoorbeeld vrije dagen en vakanties kan doorgeven.
En daar ligt dus het probleem, die training duurt totaal (vanaf afgelopen maandag dus) 8 tot 10 weken.
Pas dan kan ik zeggen wanneer ik vrij heb etc....
Tsja balen, maar is niet anders. en tsja ik hoop dat jullie snappen dat werken voor mij wel belangrijk is, doe ik dat niet dan kan ik zowiezo niet mee namelijk.

Mh ff denken, hoe gaan we dit oplossen?

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:29

wanneer welke datum zijn we op die camping in arnhem, dan kijk ik wel even voor de prijzen!

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 18:44

maandag 21 augustus!

gentille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:49

bij dat recreatiepark moet je geloof ik minimaal drie nachten blijven.

sabien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:30

ohh oke jammer dan gaat dat ook niet door!

risje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:35

in de periode dat wij willen kan de kampeerplaats wel per nacht. Dat kost 29 euro per nacht. Chalet kan in die periode alleen voor minimaal 3 nachten. Die 29 euro is trouwens voor 4 personen. Elke extra persoon kost 7 euro per nacht. Daarnaast staat erbij dat het voor die 4 personen inclusief kampeermiddel is, is me alleen niet helemaal duidelijk of dat nu een tent is.
Daar komt bij 14 euro reserveringskosten per plaats en toeristenbelasting. In 2005 was dat 55 cent per persoon per nacht.

Zo, da's genoeg gegevens denk ik;-)