Nou lieve mensen Ik mag niet komen om de volgende redenen: 1: ik ben ziek geweest en begin nu net beetje beter te worden. 2: Ik moet ongv 3uur alleen reizen wat me ouders NIET fijn vinden. 3: Als er slecht weer komt [wat voorspelt word] dan kunnen er helemaal geen treinen rijden.
Vind het jammer maar ben het wel met me mama eens eigenlijk. Heb geen mp3 speler ofzo dus maja Sorry en veel plezier vrijdag !!!!
Ahahaha dan ben je niet de enige Fredt ik kom waarschijnlijk in geldnood te zitten en me moeder wilt niet voor me betalen dus ik hoop dat ik me ouders kan overhalen vast wel ,dan krijgen ze het wel weer terug whaha groetjes roxy
Nou die badges dat is echt bagger gewoon. Kreeg ik vandaag een acceptgiro, die moet ik dus eerst terug sturen voordat die dingen kunnen komen... Lekker handig. Ik ga morgen wel in de stad kijken of ik ze ergens kan halen!
Wie gaan er allemaal met de trein vanaf waar? Ik ga wsl. vanuit Elst, omdat ik dan met de fiets+sneltrein kan.
De trein die wij naar Nijmegen nemen komt via Elst ja. We moeten dan overstappen in Nijmegen. Rox; we kunnen ook naar Elst gaan. Verzamelen we daar met Wendy & Carmen !