Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
twipsy25 schreef:jaaaaaaaaaaa ik ben zaterdag geweest naar boh foi toch....
twipsy25 schreef:ach ja ligt eraan in wat voor gezelschap je bent, moet je eerlijk zeggen dat ik van het optreden niet zo heel veel heb gezien......
Maar vond de sfeer wel super daar
meiske16 schreef:twipsy25 schreef:ach ja ligt eraan in wat voor gezelschap je bent, moet je eerlijk zeggen dat ik van het optreden niet zo heel veel heb gezien......
Nou,de sfeer zal wel goed geweest zijn,maar volgens mij doel jij meer op de mannen,die de sfeer daar super maakten? Of niet?
(Barst los!!)
meiske16 schreef:twipsy25 schreef:ach ja ligt eraan in wat voor gezelschap je bent, moet je eerlijk zeggen dat ik van het optreden niet zo heel veel heb gezien......
Nou,de sfeer zal wel goed geweest zijn,maar volgens mij doel jij meer op de mannen,die de sfeer daar super maakten? Of niet?
(Barst los!!)
whahaha goh hoe raad je het zo?..Nee maar vond het verder ook echt gezellig hoor.!
![]()
Misschien vanavond wel weer.... Heb er wel zin in eigenlijk!!
Mik_ schreef:Ik nu dus ook niet
twipsy25 schreef:jaaaaaaaaa ik ben wel weer geweest.... Was alleen een beetje laat, maar het was nog wel errug gezellig!!
Nog meer mensen geweest gisteravond??
twipsy25 schreef:Hoezo in spanning? haha. Heb gewoon een mega gezellige avond gehad.. That´s all !! Wat wil je graag weten dan?
twipsy25 schreef:jaaaaaa cker was die er bij... Kan je wel vertellen wie het is maar je kent hem toch niet!! haha.
Tenzij je de band Bignick kent.
Mik_ schreef:Vanaaf Arena