dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xXGRIETJEXx

Re: dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 13:04

Gezellig Tittel Haha!
Ach er viel jammer genoeg iemand af dus we blijven (zoals ik denk) op 13 personen hangen.
Misschien is het een id om allemaal neer te zetten hoe ze komen.

Van Blondy_Love, Mloesj en de vriendin van Mloesj weet ik dat ze met de trein komen en deze meiden moeten dus vervoer hebben richting Rosworld.

~Arnoud komt met eigen auto (zoals ik weet is hier 1 plaats over!)
~Maxie= Geen id hoe die bij Rosworld komt
~Brammetje= Volgens mij reed die met jou mee toch Tittel???
~Sanex= Vervoer bij mij en mijn vriendin
~Tittel= Eigen auto (nog 1 plaats over)
~Grietje+vriendin= eigen auto (nog 1 plaats vrij) maar 1 uur redden we niet bij het station ben ik bang

Dit waren de mensen volgens mij die mee gaan!
Als mijn lijstje niet klopt, zet het dan even in het topic neer!!!!!!!!
Dan kunnen we alles zo snel mogelijk regelen!!!

Mensen we hebben nog maar een korte tijd om alles zo goed mogelijk te regelen ivm het vervoer zet dus ZO SNEL MOGELIJK hier neer hoe je komt en of je vervoer vanaf het station nodig hebt, anders staat misschien de helft zondag op het station te wachten!!!!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 13:17

Grietje, voor ons is het ook niet handig langs het station te gaan, wij komen helemaal niet bij of langs assen inde buurt Knipoog

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 14:09

Brammetje, Kim en Nadieh rijden met mij mee. Ik kom ook niet langs Assen. Als ik naar Zeijen ga moet ik niet eens zover als Assen. Maar de mensen die met de trein komen, zullen toch meegenomen moeten worden. En als ze geen vervoer hebben stel ik mij wel beschikbaar. Alleen heb ik dus maar 1 plek over in de auto.

Of Arnoud zal ze alle 3 al (2 illegaal) mee kunnen nemen. Dan gaan wij 4er (Tittel, Brammetje, Kim en Nadieh) ook gewoon rechtstreeks.

Dus ik hoor graag voor de tijd of ik wel of niet via het station in Assen moet rijden!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:15

Nee daar heb je gelijk in Sanex, maar stel ze komen 1 plaatsje tekort zullen we toch wel even een stukje omrijden moeten.
Maar idd misschien kan Arnoud ff een paar illigaal meenemen, maar ja weet niet of ie dat wil natuurlijk, want als ie wel aan word gehouden word het wel een heel duur ritje naar Rosworld voor hem, en dat wil ik hem ook niet aandoen.

Arnoud geef aub zo snel mogelijk ff door als je het aandurft met 1a2 mensen achterin, zo niet dan moeten Tittel en wij toch maar ff over Assen rijden.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:19

Oke hier even een rij update!!!!!!!

Tittel= Eigen auto
Brammetje= Rijd met Tittel mee
2 vriendinnen van Tittel= Rijden met Tittel mee
Arnoud= Eigen auto
Sanex= Rijd met Grietje en vriendin mee
Blond_Love= Trein en moet vervoer hebben naar Rosworld
Mloesj en vriendin= Trein en moet vervoer hebben naar Rosworld
Maxie= Geen id hoe die komt!!!!!!!!!!!!
Grietje en vriendin= Eigen auto

Als je er niet tussen staat zet het hier nog even neer, staat er iets fouts, zet het er dan ook ff neer.

Maar met andere woorden er zoeken nog 3 mensen vervoer van het station naar Rosworld.

Van Maxie heb ik totaal geen id hoe die bij Rosworld komt, zet het hier zo snel mogelijk ff neer!!!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:20

Hoeveel mensen hebben nog geen vervoersplek dan ?

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 14:23

Zowiezo 3 mensen moeten nog vervoer, en misschien Maxie er nog bij!

Ik zal Maxie wel even een PB sturen wel zo makkelijk denk ik

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:45

Grietje, kan jouw vriendin nog iemand meenemen als die met mij meekomt ? Mjin verzorgstertje wil namelijk ook graag mee Bloos

Als dat zou kunnen dan bel ik Rosworld wel even voor haar, ze is 12, dus kan opzich mee op een westernpaard, en anders op een ijsbal Haha!

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 19:47

hoi
ik kom met eigen vervoer me moeder brengt mij heen. ik kom vanaf groningen dus kom niet langs het station van assen....

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:10

wie hebben er nog plekken over???
en hoeveel plekken dan???
want wij willen ook nog wel een plek heh Tong uitsteken

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:48

Ik kan iedereen wel menemen, maar als ik aangehouden wordt, houd ik me niet verantwoordelijk voor de bekeuring. Niet dat het gebeurt ofzo, maar ik geef het maar wel even van te voren aan, mocht het toch voorkomen. Dus......zelf betalen door degene achterin. Ik denk dat het wel mee zal vallen, maar je weet maar nooit.

Spannend....tis bijna zover.... Sigaar

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:21

Grietje! Kom online! Haha! Tong uitsteken Dan kan ik mijn verzorgstertje of teleurstellen of blij maken

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:52

Zooooooooooooo Sanex, Grietje is online hoor hahaha, maar goed jij bent als enige achterin dus dat kan wel.
Als jij het leuk vind dat ze mee gaat is ze natuurlijk van harte welkom!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:54

Nou super, heb hier een helemaal happy verzorgstertje op msn Tong uitsteken

Zal zo rosworld even bellen voor dr Knipoog

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:02

Hahahaha mooi dat ze dr zin in heeft Haha!

Arnoud als je je netjes aan de regels houd hebben de cops geen reden om je aan te houden, en als de mensen achterin niet duidelijk voor de ramen gaan zitten ziet niemand ut!!

Dus willen Mloes met vriendin en Blondy_Love meerijden met Arnoud???

Dan is alles geregeld met vervoer enzo!!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:07

Ehmz, ik heb net gebeld, en ze heeft nu een groep van 12 staan, inclusief mijn verzorgstertje...
Klopt dat ? Aangezien Tittel 2 meiden meeneemt ? Ik meende dat Tittel dat doorgegeven had ?
Aan de telefoon vertelde zij me dat ze daar niks vanaf wist...

Ik hoop dat het goed geregeld is want ze zei dat de groep nu ook groot genoeg was...

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:12

De lijst van nu is:

Brammetje 1 pers
Maxie 1 pers
Arnoud 1 pers
Sanex 2 pers
Grietje 2 pers
Blondy_Love 1 pers
Tittel 3 pers
Mloesj 2 pers

Dit is volgens mij de lijst wie er allemaal meegaan en als ik heel goed kan tellen zijn het er 13 mensen.
Tittel heb jij de 3de pers wel opgegeven??????

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:13

Dat zijn er idd 13 ja... toch apart want ze had een groep van 11 staan toen ik belde,nu dus 12, en wist niks van een extra persoon af.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 11:25

Gaat dus iets goed mis. Ik heb ingesproken op het antwoordapparaat (2 keer). Eerst dat er 1 persoon extra meeging en daarna dat dit er 2 personen zijn geworden.

Luisteren ze het antwoordapparaat dus niet goed af of het is hun niet duidelijk. Heb toch echt de naam, datum en tijd doorgegeven van onze groep.

Heeft iemand een idee hoe ik dit nu recht kan zetten! Baal hier enorm van! Dacht dat het in orde was zo. Zal nog een keer proberen te bellen. Maar vind dit niet echt een goeie service. Spreek je in op het antwoordapparaat, maar komt het niet goed over.

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 11:27

SANEX schreef:
Dat zijn er idd 13 ja... toch apart want ze had een groep van 11 staan toen ik belde,nu dus 12, en wist niks van een extra persoon af.

Als bloemkooltje zich nog niet afgemeld heeft, zijn beide meiden (Kim en Nadieh) niet toegevoegd aan de lijst. Snap er niks van. Echt wel balen!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 11:34

Net even weer gebeld (naar het nummer wat ze doorgaven op het antwoordapparaat). In de baas zijn tijd (is hij dus niet blij mee, heb het al zo druk). Is gegeregeld. Staan 13 personen op de lijst. Als ze nu maar niet 2 ritten door elkaar halen (onze rit en de snertrit, haha). We zullen het wel zien. En anders zadelen ze nog maar een extra paard. Moet toch niet zoveel extra moeite zijn.

Dus ik hoef niet meer via Assen? Is mooi!. Dan zijn wij (Tittel, Brammetje, Kim en Nadieh) ook tegen half 2 bij Rossworld. Dat was de afspraak toch?

Is hier nu mooi wit van de sneeuw. Hoop dat het weer zondag een beetje goed is. Zolang het maar niet regend of hageld.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 12:24

Super Tittel dat alles nu geregeld is.
Het is idd niet super netjes, maar je moet zo maar denken waa gewerkt word worden fouten gemaakt!
Zoals ik nu weet gaat alleen Arnoud over Assen omdat wij en jij tever om moeten rijden om bij station Assen te komen.
We zien zondag wel of er genoeg paarden zijn en idd opzadelen gaat erg snel (en ik kan weten hoe snel dat gaat Tong uitsteken) komt allemaal wel goed Haha!

Het is hier ook wit, ligt een beste pak sneeuw hier, hopelijk is het voor zondag allemaal weg, en ach rijden in de sneeuw is ook super, maar ja dan zit er waarschijnlijk geen lekker galopje tussen.
Maar ach we zien wel hoe ut komt toch???

We maken er gewoon een gezellige dag van WEER OF GEEN WEER!!!!!!!!

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 12:50

Gezellig gaat het zeker worden!

Het is al woensdag, nog maar 4 nachtjes. Zou bijna zenuwachtig worden, haha. Zaterdag gaan we zwemmen met de Junior Club, dus heb wel even zin om de dag erna lekker relaxed op de rug van een paard van de natuur te genieten. En om een gezellige meeting met jullie allen te hebben natuurlijk...

Mocht er nog iets veranderen, dan hoor of lees ik het wel. Zonder tegenbericht zijn wij met zijn 4en tegen half 2 bij Rossworld.

See you soon!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:30

woow het komt nu wel erg dicht bij Haha!
de zaterdag zal ok wel om vliegen
nog maar 2 oer saaie en lange schooldaagjes te gaan
vrijdag me tas inpakken
en zaterdag naar tommy toe (me verzorgpony)
en hopen dat het dit keer een beetje beter gaat Bloos
maar k denk niet dat we gaan wandelen dus dan zal t wel lukken Tong uitsteken
en daarna op naar harderwijk Haha!
en de volgende dag op naar Rosworld Haha!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:47

Tittel schreef:
Net even weer gebeld (naar het nummer wat ze doorgaven op het antwoordapparaat). In de baas zijn tijd (is hij dus niet blij mee, heb het al zo druk). Is gegeregeld. Staan 13 personen op de lijst. Als ze nu maar niet 2 ritten door elkaar halen (onze rit en de snertrit, haha). We zullen het wel zien. En anders zadelen ze nog maar een extra paard. Moet toch niet zoveel extra moeite zijn.

Dus ik hoef niet meer via Assen? Is mooi!. Dan zijn wij (Tittel, Brammetje, Kim en Nadieh) ook tegen half 2 bij Rossworld. Dat was de afspraak toch?

Is hier nu mooi wit van de sneeuw. Hoop dat het weer zondag een beetje goed is. Zolang het maar niet regend of hageld.

Nou super dat het nu allemaal klaar is. Jammer dat er een beetje miscommunicatie was, er werken meerdere mensen en ik denk dan dat er misschien iemand anders het antwoordapparaat heeft afgeluisterd dan degene die ik aan de foon had, en daar iets fout gegaan is ofzo.

Opzich lijkt het mij wel mooi als het bos besneeuwd is, heeft wel wat, dan niet de paden waar je rijden gaat, maar de bomen eromheen...sprookjesachtig Haha!