bokt ponykamp noordholland noord. (medemblik)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 18:54

sandra dat kan niet, die mensen zijn op vakantie en wegens omstandigheden gaat dat niet Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 19:56

ok het gras gaat er dus niet af, maaarr!!
ik heb net even gebeld en we mogen op een ander stuk rijden en paarden zetten
dus dat komt helemaal goed!
ok kunnnen we eindelijk aan andere dingen denken!
ergens was hier een vraag over pannen, ik heb niet genoeg pannen (of me moeder zit zonder :p )
ik kan zelf wel een koekepan meenemen
er moet nog een pan voor de rijst/spagettie (zelfde pan lekker groot Haha! )
en er moet nog een pan voor het gehakt en de saus (ook koekepan? ) en kleine pan
dan hebben we gelijk 2 koekepannen wat weer handig is bij het maken van de pannekoeken Haha!
we hebben nog een snijplank nodig (kan ik evt zelf regelen)
en dingen zoals spatels enz zijn ook altijd handig opscheplepels

de eet tafels zijn geregeld, veronica regelt er 1 en ik regel er 1.
en de stoelen zijn geregeld door marjolein en door mij.

over het geld van het eten heb ik het met veronica gehad, veroon haar moeder kwam met het slimme idee om vooraf allemaal een bepaald bedrag in te leggen dit in bewaring te geven bij martine die zorgt er voor dat er verder niemand bij het geld kan komen (gewoon voor de zekerheid) ze zorgt ervoor dat als jij op jou dat gaat winkelen jij naar haar toe gaat van we denken ongeveer ..... nodig te hebben. dat geeft martine dan, schrijft dit op. jullie komen terug met de bon, (heel belangrijk! ) en het wisselgeld, martine controleerd dit, wisselgeld gaat weer in de pot oid. slot erop. aan het eind van de week kijken we wat er over blijft. dit word verdeeld. (alleen over corel moet ik nog even hard nadenken hoe we dit gaan oplossen aangezien jij eerder weggaat)

verder nog een paar dingen die je mee moet nemen!
het is een grote legertent dus zonder onderzeil, neem dus even een oude deken mee om onder je bed te leggen. evt 2 zodat je spullen er ook op kunnen.
verder neemt iedereen zijn eigen bord en bestek mee en beker.
afwasborstel en afwasmiddel kopen we aan t begin van de week, en afwasteiltje regel ik wel (we hebben hier thuis een reserve)
verder neem je natuurlijk gewoon de dingen voor je paard mee, zadel, hoofdstel peesjes schoon dekje zweetdeken borstels biks enz enz leef je uit, ik kom ook met heel veel Tong uitsteken we proberen om altijd iemand bij de tenten te houden zodat de spullen nooit achter blijven. houd hier in de planning ook rekening mee!
je bent verantwoordelijk voor je eigen spullen, en je eigen paard. natuurlijk blijven we gewoon van elkaar spullen af, maar dat is heel normaal
zorg ook voor genoeg droge kleren (aangezien het waarschijnlijk regenachtig word )
en zwemkleding
wij hebben 5 waterbakken (specikuipen) maar het zou erg fijn zijn als er een paar extra komen. (zodat er meer dan 1 per weitje kan) mocht het wel warm worden drinken paarden erg veel
verder slaapzak/deken mee, kussen zaklamp batterijen Haha!
verder alle logishe dingen die ik vergeten ben Haha!

nog even een vraagje, wat vinden jullie een geschikt bedrag om aan het begin van de week in de "pot" te doen voor de boodschappen. als het teveel is word dit aan het eind terug betaald, is het tekort moet er worden bijgelegd. dus kom maar met een bedrag Haha!
vergeet ik ng dingen roep het even dan kunnen we dat gelijk regelen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:07

OK dan! Ennuhm, ik heb geen idee hoeveel geld, daar ben ik nooit zo goed in Bloos

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 20:11

ik ook niet, de mama van veroon zei 50 euro maar toen ik dat aan trufje vertelde viel die bijna van dr stoel Haha!
nu weet ik het dus helemaal niet meer Haha! zovaak doe ik ook geen boodschappen *LOL*

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:11

YES OK dan! !!! gaat het toch nog door! ik zag het al bijna niet meer zitten....
welk landje komen ze nu?
ik heb nog wel een drinkbak en mijn moeder zei dat we nog een grootzeil voor op de grond hadden, maar ik weet niet of dit groot genoeg is voor iedereen! ik heb ook een radio op batterijen, maar daar moet wel voorzichtig mee gedaan worden, aangezien hij erg duur is... (heb zelf een keer te hard op een knopje geduwd, die nu niet meer terug wil, gevolg: vader boos Scheve mond ...)
en een bedrag, ik heb geen idee.. 15 euro of zo? of is het ook voor de activiteiten (zwemmen enzo?) dan moet het denk ik wel meer zijn?!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:16

30 ofzo denk ik (ik moet eigenlijk niet denken maarja Clown )

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 20:19

ik denk zelf ook 30 ofzo, grondzeil is handig, maar een wolle deken werkt ook hoor Haha!
ze mogen in het bakkie (waar magned eerst altijd stond, wat nu ipv zand gras is Schijnheilig ) op mijn land
en we mogen rijden op een land van wietze (waarschijnlijk voor de boerderij aangezien dat gister gemaaid is )

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 20:22

TIP
neem vliegenspul mee, voor jezelf en voor je paard
er zij nogal veel vliegen bij ons (mugjes en van die brombeesten )
maar geen enge prikkers Lachen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:31

Dat is idd een goed idee, dat zijn dingen daar denk ik niet aan, omdat we hier eigenlijk weinig last van die beesten hebben Lachen
Maar die van Barry is bang voor enge spuitbussen, dus dan moet iemand hem maar ff vasthouden als ik hem terroriseer met vliegenspul Schijnheilig

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 21:32

he wat goed!! dan heeft de paddock gelukkig ook al niet zo'n haast meer
en ik word haast gek van al die smileys in je bericht van die spullen!
Maar meot ik dat ene kleine tentje ook nog mee?

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:22

Hallo, tja ik kan ook nog wel voor een groot zeil zorgen (moet ik pappie weer lief aankijken Haha! )
Tja ik kan wel voor 1 kookpan en een pannetje voor de saus zorgen en 1 spatel.
Tja over het geld ik dacht ook aan 30 euro Verward

Sorry ik begrijp ff niet waar je die grote legertent wil zetten.

En een tip van mijn baas. Hang een zootje zakjes met water op, dat houd een hoop vliegen tegen *LOL* niet 1 2 3 maar het werkt wel. OK dan!
Ik wil die dingen wel maken

Trouwens als het wel regenachtig word kunnen we wel warm drinken gebruiken, als we nou ook zorgen voor wat termosflessen, ik weet niet wat voor drinken jullie in je hoofd hebben, ik dacht aan chocomelk?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:51

Zakjes water Verward

YumYum chocolademelk Vingers aflikken

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:53

ja, helpt goed tegen vliegen, sinds die dingen er hangen ben ik niet meer gestoken

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 23:17

goed idee
en veroon ik heb nou eenmaal een verslaving aan smiley's ( )
maar als ik zo rondkijk ben ik niet de enige.
ik ga zo voor mezelf even een lijst maken met wat ik allemaal mee neem
mochten mensen nog meer snuggere ideen hebben hoor ik het graag

ohjaa heeft iemand een goede voetbal voor voetballen Bloos wij voetballen nu op stal met een lekke bal Bloos (ja wij voetballen op stal Haha! )

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:45

haha lekker voetballen zeg, ik heb wel een voetbal maar die zjin van mijn broers en ik denk niet dat ik die mee mag nemen Haha!
Moeten we trouwens nog termosflessen meenemen?

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:09

Misschien is een theepot ook handig? Zodat we 's ochtends/'s avonds gezellig een kopje thee kunnen drinken... Ik vind 30 euro ook wel een mooi bedrag. Daar zouden we het wel mee moeten redden. En voor mij het is 30 euro voor 5 dagen, ik kom 3 dagen dus dan 18 euro?? Anders wordt het zeker een heel gepiel met hoeveel geld ik nou terug krijg en hoeveel jullie? Is maar een idee hoor roep maar als je wat beters weet Knipoog

Bij onze dag (van mij en Martine) moet nog een estafette zonder pony's worden ingepland. En hoe laat begon het ook al weer maandag Schijnheilig

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 09:11

maandag 10 uur

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 09:20

Oké Haha! Maar vond je mijn ideetje goed van het geld of heb jij een beter plannetje gesmeed Knipoog

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 10:58

Ik had nog even een ideetje Haha! Als iedereen een zak chips/snoeps/koeks en een fles drinken mee neemt. Hebben we alvast een voorraadje voor maandag en dit scheelt dan ook weer in het slepen voor de boodschappen......

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:40

cracker je kan de week indeling die ik gemaakt heb kopieren en die van jou en nog tussen doen bij jullie dag Haha! OK dan!
Ik vind het wel een goed idee van jouw.
Wij hebben een theepot die de thee heel lang warm houd, iets van 5 uur ofzo Haha!

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:45

Meenemen!! Knipoog

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:22

Ik moest van m'n moeder het adres vragen Clown

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:04

Ik kan wel een goede voetbal mee nemen
Pff... wat moet ik veel spullen mee nemen 2 ponys.... Scheve mond
Hoop dat het in de auto past Tong uitsteken
Volgens mij hebben wij 2 van die grote zeilen
Ik kan ook wel een drinkbak mee nemen als het nog nodig is.

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:03

Ja dat is inderdaad ook wel handig, het adres (voor ouders die moeten brengen / halen.... Met misschien een kleine routebeschrijving Knipoog

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 20:03

*zucht* ik kom waarschijnlijk niet met Odile, alleen als het weer verandert...
ik ben nml niet zo'n held buiten, en Odile staat nu al te stuiteren in de wei...
ik baal er enorm van, maar ik durf het gewoon niet aan!
dus ik ben deze week GROOM!!!!
ik kom nml wel!!!