Sinterklaas vind ik ook best een leuk idee, en als je dat op 5 december wilt doen ben ik nog vrij ook Sushi laat ik wel aan me voorbij gaan, dat is niks voor mij haha.
Als jullie een keer ergens gaan drinken wil ik wel mee Maar tapas wordt hem voor mij niet. Sushi heb ik nog nooit gegeten, weet ook niet eens of dat wel kan
Ohh pindakaas.. ik heb jullie laten zitten.. Sorry sorry sorry! Zondagochtend al vroeg met m'n vriend in het ziekenhuis beland, blijkt een ontsteking aan het borstvlies te heben, had erg veel pijn. Daardoor is mn zondag zo anders gelopen dan gepland dat ik het helemaal vergeten ben... Stom en jammer! Ik ga een volgende keer graag mee, en betaal dan wel wat extra om het goed te maken!
Tapas is heerlijk! De escaperoom lijkt me ook wel erg leuk om te doen, alleen kan dat maar met een heel klein groepje toch, of ik zat verkeerd te kijken op de website. Stappen vind ik ook gezellig. Spelletjes doen ook. Vooruit betalen snap ik, is niet leuk om met extra kosten die zitten op die dag..
Jeetje, heel wat pagina's er ineens bij. Sorry dames, ik ben erg druk geweest en kon helaas niet mee, maar de volgende meeting probeer ik zeker mee te gaan! Ik las iets over Sumo? Daar heb je gelukkig heel veel variatie nog hoor, ik houd niet van sushi maar heb er altijd wel goed kunnen eten