Ik heb nogsteeds geen photoshop, en had ook nog nooit eerder een riem ofzo weggewerkt. Ik heb het nu bij 3 geprobeerd met paint Is het iets? Kunnen jullie zien waar de riem was?
Edit: Als het goed is heeft iedereen nu zijn foto's van mij. NOGMAALS excuses voor het late.. Als iemand om enige reden de foto's niet binnen heeft hoor ik het graag!
Paris_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-15 22:49
Met paint? Ik zie iig niet waar de riem heeft gezeten..
Wel knap hoor, ik heb zelf wel PS maar dat gaat ook niet altijd vlekkeloos.
Ik heb een probleem ben ik bang, ik heb per ongeluk de verkeerde geheugenkaart geformatteerd.... Ik weet wel zeker dat ik meteen een back-up heb gemaakt naar mijn harde schijf, maar daar kan ik pas in het weekend bij...
Sorry dat het zo lang duurt, halverwege volgende week krijgen jullie allemaal mijn foto's !
Knap gedaan met paint trouwens hierboven, ziet er heel netjes uit !
xBVN
Geplaatst: 19-07-15 01:21
Ik heb net iedereen een mail gestuurd met de extra foto's. Als het goed is heeft iedereen er nu minstens 5 van mij. Mocht dit niet zo zijn, laat het me vooral weten, maar volgens mij klopt het nu.
Hier en daar is er een riem niet weggewerkt, ik ben niet zo fantastisch in riemen wegwerken, dus bij moeilijke foto's ben ik zelf van mening dat je iets beter niet weg kunt werken dan dat het duidelijk zichtbaar bewerkt is.