Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoniekV

Re: Clinic organiseren omgeving Roosendaal/Etten-Leur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:53

Als het niet zeker is dat ik mijn geld terug krijg bij een ziek paard meld ik me bij deze af.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:54

Hoe zie jij dat dan voor je?

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:55

Nies_ schreef:

Ik vind het niet kunnen dat ik moet betalen als ik niet mee kan rijden..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:56

MoniekV schreef:
Nies_ schreef:

Ik vind het niet kunnen dat ik moet betalen als ik niet mee kan rijden..

En je vindt het wel kunnen dat als er geen vervanger gevonden kan worden de ruiter uit jouw groep het dubbele ineens op kan hoesten?

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:58

Nee dat ook zeker niet.

Natascha, misschien is het verstandig om dit aan Pauline te vragen. Hoe zij hier in staat..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 17:04

Sorry dat ik het zeg, maar lees mijn post is even goed...
Heb nu al 2x gezegd dat bij geldige reden je geld WORDT TERUG GESTORT ... :x
Pauline maakt het niet uit.
Zij wilt het gewoon contant hebben.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 17:10

Geef jullie eens een goede reden aan, waarom ik bij een ziek paard, kreupel paard oid NIET het geld zou terug storten?

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:12

Wie draait er dan op voor de kosten. Want ik ga echt niet voor een ander betalen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:24

Precies, dat. Vervanging is allemaal leuk en prachtig, maar lang niet altijd te realiseren. Pauline gaat dan ook niet ineens minder rekenen hoor, die zal het een zorg zijn van wie het geld af komt, zolang zij haar uren maar betaald krijgt.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 17:26

Ik weet inmiddels hoe Natascha het wilt gaan doen en dat snap ik volkomen. Het lijkt mij dus niet nodig om er een ellenlange discussie over te gaan voeren. Als je het anders wilt moet je zelf maar iets gaan organiseren of je nu afmelden...

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 17:30

MoniekV schreef:
Ik weet inmiddels hoe Natascha het wilt gaan doen en dat snap ik volkomen. Het lijkt mij dus niet nodig om er een ellenlange discussie over te gaan voeren. Als je het anders wilt moet je zelf maar iets gaan organiseren of je nu afmelden...

Dankjewel! Dus je meld je niet meer af? :P ;)
En daarom komt er na 1 april ook een definitieve lijst!
Omdat ik dan meer inzicht heb in én degene die meedoen én de betalingen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:10

Dan wil ik wel graag helder wát er nou gebeurt als er een afmelding is en er is geen vervanging. Wie betaalt?

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 18:16

Dus, wat is nu dan de conclusie? Want dat weten wij nog niet...

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:29

- Persoon krijgt geld terug gestort van Lyzet
- Pauline krijgt haar geld
- Tweede persoon betaalt niet dubbel
Dus conclusie; Lyzet betaalt.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 19:55

Als iemand afmeldt met een geldige reden wordt er gekeken of er vervanging is of dat er lessen samengevoegt kunnen worden of dat er mensen zijn die priveles willen. Als dat allemaal niet mogelijk is zal de afmelder toch moeten betalen, als je geen geldige reden hebt (geen zin of tijd oid) dan moet je sowieso betalen.

Verder vind ik een aantal mensen hier nogal onrespectvol naar Natascha.. Zij wilt het allemaal zo goed mogelijk regelen en als er dan zo bot en onrespectvol gereageerd wordt dan is de lol om het te organiseren er ook vanaf. Als je het allemaal zo goed weet organiseer dan lekker zelf iets.

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:04

Dus als je mèt geldige reden afmeld maar er is geen vervanging kun je fluiten naar je geld?!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:08

Sorry hoor Moniek, met alle respect maar alle mensen die stellen dat het niet zo simpel werkt met vervanging zijn mensen die met regelmaat clinics en andere evenementen doen, want dat zijn voor mij bekende namen dus daar kan ik het van zeggen . Het getuigt van meer respect naar de organisatie om dat gewoon duidelijk te maken dan haar financieel het schip in laten gaan. Ik weet nog een clinic van 80 EUR pp, ineens drie afmeldingen. Als je als organisatie 240 EUR bij moet leggen was het ook de laatste keer natuurlijk :Y)

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:09

Overigens lijkt het me dan handig van te voren af te spreken wat geldig is. Straks is bijvoorbeeld niet ikzelf of mijn merrie maar de gene die met de trailer rijdt ziek en kan ik dus niet komen, maar wordt dat niet als geldig gezien.

En wat als pauline zelf ziek is bijvoorbeeld? Dan heb ik geld gegeven aan iemand die ik niet ken en moet ik maar hopen dat ik het ooit nog terug zie. Dat doe ik dus echt niet! Niet dat ik natascha niet vertrouw, maar dan nog ken ik haar niet en weet ik niet wat haar definitie is van een geldige reden.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:10

Verhaal heeft natuurlijk 2 kanten:
1. De afmelder wil uiteraard niet betalen als er een geldige reden is
2. De overgebleven ruiter gaat niet betalen voor degene die afgemeld heeft

Dus de afmelder krijgt zijn geld terug (wat natuurlijk heel fijn is) maar degene die uit dat groepje overblijft zit dan met extra kosten (tenzij er tijdig vervanging is natuurlijk)

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:11

Nina1999 schreef:
Dus als je mèt geldige reden afmeld maar er is geen vervanging kun je fluiten naar je geld?!

Maar wat wil je dan? Dat iemand anders maar voor jou moet gaan betalen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-15 20:12

Nina1999 schreef:
Overigens lijkt het me dan handig van te voren af te spreken wat geldig is. Straks is bijvoorbeeld niet ikzelf of mijn merrie maar de gene die met de trailer rijdt ziek en kan ik dus niet komen, maar wordt dat niet als geldig gezien.

En wat als pauline zelf ziek is bijvoorbeeld? Dan heb ik geld gegeven aan iemand die ik niet ken en moet ik maar hopen dat ik het ooit nog terug zie. Dat doe ik dus echt niet! Niet dat ik natascha niet vertrouw, maar dan nog ken ik haar niet en weet ik niet wat haar definitie is van een geldige reden.

Als Pauline zelf ziek is. Denk je dan niet bij je zelf van goh, het wordt verplaatst naar een andere datum? :')

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:12

Fijn dat dat op wedstrijden en andere evenementen misschien zo is dat je vooraf moet betalen, maar ik rijdt dus niet voor niks geen wedstrijden... Iedereen doet zn best om mee te denken en heeft er zin in, ik kan me echt niet voorstellen dat er in het groepje wat we nu hebben mensen zitten die 'geen tijd hebben' op het laatste moment.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:14

Als Pauline zelf ziek is dan lijkt het mij logisch dat het gewoon verzet wordt..

Nina1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:15

Natuurlijk, dat snap ik ook. Is maar een voorbeeld. En wat als ik dan op die vervangende datum niet kan bijv?

Ik zal wel heel stom overkomen nu, maar ik ben 15 en moet alles zelf betalen. Dat wil zeggen hard werken, en dat is het me waard hoor, maar ondankt dat het om 'maar' €15 gaat voor een half uur wil ik gewoon alles goed geregeld hebben en zeker weten.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 20:17

Nina1999 schreef:
En wat als ik op die andere datum niet kan om gewoon een voorbeeld te geven?

Ik zal wel heel stom overkomen nu, maar ik ben 15 en moet alles zelf betalen. Dat wil zeggen hard werken, en dat is het me waard hoor, maar ondankt dat het om 'maar' €15 gaat voor een half uur wil ik gewoon alles goed geregeld hebben en zeker weten.

Dan krijg je gewoon je geld terug ;). En als je zo gaat denken dan kun je wel achter alles iets gaan zoeken..