Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniekV schreef:Ik weet inmiddels hoe Natascha het wilt gaan doen en dat snap ik volkomen. Het lijkt mij dus niet nodig om er een ellenlange discussie over te gaan voeren. Als je het anders wilt moet je zelf maar iets gaan organiseren of je nu afmelden...
Nina1999 schreef:Overigens lijkt het me dan handig van te voren af te spreken wat geldig is. Straks is bijvoorbeeld niet ikzelf of mijn merrie maar de gene die met de trailer rijdt ziek en kan ik dus niet komen, maar wordt dat niet als geldig gezien.
En wat als pauline zelf ziek is bijvoorbeeld? Dan heb ik geld gegeven aan iemand die ik niet ken en moet ik maar hopen dat ik het ooit nog terug zie. Dat doe ik dus echt niet! Niet dat ik natascha niet vertrouw, maar dan nog ken ik haar niet en weet ik niet wat haar definitie is van een geldige reden.
Nina1999 schreef:En wat als ik op die andere datum niet kan om gewoon een voorbeeld te geven?
Ik zal wel heel stom overkomen nu, maar ik ben 15 en moet alles zelf betalen. Dat wil zeggen hard werken, en dat is het me waard hoor, maar ondankt dat het om 'maar' €15 gaat voor een half uur wil ik gewoon alles goed geregeld hebben en zeker weten.