Hier kun je alle foto's van mij terugvinden!Ik ben nog niet klaar hoor, maar hier voeg ik steeds aan toe wat ik af heb.Klik!
Heey denise,wat een leuke foto's!!Klpt het dat ik ze niet op kan slaan?Ik sla ze altijd op om al ik alle fotos heb erdoor heen te gaan voor het nabestellen...Bij Irtj_ heb ik dat ook dat ik ze niet op kan slaan.
Mooie foto's! Ik heb Caitlin en Jurrien af: Ook Ichelle en Lucky zijn klaar:Nu met Mara en Jiska bezig:Mag ik van iedereen even een mail adres? Ook van Sharette? (Jiska heb ik )
Zo ik ga dit weekend beginnen. Beetje druk weekje gehad en vandaag nieuwe lens gehaald. Dus dit weekend na mn werk ga ik er voor zitten
Wauw wat een toffe foto's allemaal zeg!!! Ik ga morgen een fotodagje houden, hopend dat alles af komt. Heb zo'n drukke week achter de rug, wat nachtdiensten gedraaid, dus ik ben echt gesloopt Hahaha ja dat landschap As!!
NatassJa schreef:Wauw wat een toffe foto's allemaal zeg!!! Ik ga morgen een fotodagje houden, hopend dat alles af komt. Heb zo'n drukke week achter de rug, wat nachtdiensten gedraaid, dus ik ben echt gesloopt Hahaha ja dat landschap As!! Hoop binnen, want ze geven slecht weer op
Als het goed is heb ik nu alle foto's van:Astrid (15)Naomi (8) Denise (10)En deels van:Laroya (5) Natas (6) Laura (1)Aurelia (1)En nog geen van:DemiWie mis ik dan nog?En kloppen het aantal foto's?