antje_vip schreef:ja... edit: tenzij je €22,50 betaalt edit2: 1 module power en 1 module zumba is dus €17,50Ik vind het maar raar
antje_vip schreef:TurboTinker schreef:Zijn hier nog stappers? Wij gaan vrijdag naar de classic night in fox stadskanaal.Is dat niet voor oude mensen? 21+ dus valt mee toch
Zijn er onder ons ook nog stappers?Van het weekend heb ik 2 buitenritjes gemaakt.1 naar blijham, en 1 langs de zandfabriek. Best leuk rijden hier, ookal is het geen echt bos.
TurboTinker, heb jij een bomproof paard? Mijn pony is namelijk hysterisch buiten en ik zoek al heel lang iemand die mee wil
Bomproof, ja, maar ook turbo, en ritjes met andere paarden erbij is voor mij bijna nooit leuk. Aangezien hij dan een stuiterbal word.Waar staat jouw poown dan?
Voor de stappers, ik weet nog een leuke discotheek in duitsland. Vanaf vlagtwedde ca half uurtje rijden.Ik werk er zelf achter de bar:-D Komende woensdag hebben we een schuimparty
Neee discotheek kuper in melstrup.Het voordeel is, bij mij aan de bar mag je gewoon in het nederlands bestellen:-D