Fotomeeting Amsterdamse bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:05

Lara schreef:
Hij is verstuurd hoor :)

Ik ben nog in afwachting van de keuze voor de foto's van Aline en de foto's van Chico :) Sturen jullie mij nog een berichtje via de site met jullie keuze?

Ik ga straks in mijn tussenuur EINDELIJK aan de filmpjes :D

Gaaaaf!

loadihra

Re: Fotomeeting Amsterdamse bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 13:46

Er staan erg leuke foto's tussen. Ik wil er zeker 1 op canvas maar de keuze is lastig :)

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 00:16

Echt prachtige foto's! Chico is inmiddels weer thuis en als de op een moeilijke plek zittende rottende kies er goed uit gaat begin december (speciale techniek en team voor nodig) dan kan hij er weer helemaal bovenop komen. Hij eet nu dankzij de pijnstilling heel goed *\o/*

Ik wil in elk geval één foto op canvas af laten drukken en mijn moeder wil er ook graag een uitkiezen. Moet even onderhandelen met mijn vriend over of Chico in huis mag hangen en op welke plek :7 :7 Laat het uiterlijk deze zondag weten.

Heel apart om te zien dat iedere fotograaf weer iets anders en speciaals kan maken, mijn complimenten +:)+

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 00:26

Wat een fijn nieuws over Chico. Hopen dat het helemaal goed komt met hem!

Sorry dat mijn foto's zo lang duren.. Ben heel erg druk met school momenteel.. 's middags laat thuis en zit de hele middag leren. In het weekend is het ook veel leren, maar tussendoor heb ik wel even tijd voor de foto's. Ben al wel over de helft. Volgende week weer een rustiger weekje, dus dan hoop ik echt alles af te krijgen!

Unleash

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 01:16

Mijn foto's duren ook nog wel eventjes. Ik loop gigantisch achter met school dus dat ga ik eerst op orde maken. Ik heb de meeste portretten al bewerkt. Als de modellen graag de portretten en de rijfoto's willen dan kan ik die alvast sturen. Paddock wegwerken duurt langer. School komt voor mij nu echt op de eerste plek, sorry.

Stuur me maar een pb als je portretten en rijfoto's al vast wilt hebben. :)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 09:21

Wat fijn dat er vooruitgang is Mosh. Enne Lara benieuwd naar de filmpjes :D

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:23

Ik ben nu alle foto's aan het versturen, maar het email adres van dat meisje dat op het laatst van de ochtend groep nog kwam vragen om foto's doet het niet.. Heeft ze een van jullie gemaild? Hebben jullie haar email adres?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:40

Ik heb de mailadressen zo gegeven als dat ik ze ontvangen heb

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 16:50

XxJustinexX schreef:
Ik heb de mailadressen zo gegeven als dat ik ze ontvangen heb

Het ligt ook niet aan jou hoor, maar aan het einde van de ochtendgroep kwam er nog een meisje die niet bij de meeting hoorde waar iedereen ook wat foto's van had gemaakt. Ze had mij toen haar email adres gegeven, maar die werkt helaas niet..

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:25

Oh.. vreemd dat ik daar nu pas van hoor.. was dat diegene die hier zei langs te komen zonder paard? Want dat is natuurlijk niet de bedoeling..

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:39

Nee Justine, iemanf was daar gewoon een galoptraining. Niets om je druk om te maken ;) mij heeft ze geen mailadres gegevn, maar ik heb haar mijn kaartje gegeven en zo contact met haar gekregen en foto's geleverd via facebook.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:08

Na een week lang ong. geprobeerd te hebben contact te krijgen met wendy, nog geen reactie gehad. Ik vind dit verre van netjes van haar, en heel eerlijk was dit natuurlijk wel te verwachten na het incident wat suus mij heeft verteld.

Ik ben dan dus ook bang dat we naar onze foto's kunnen fluiten! Helaas..

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 17:53

Jammer, zeker niet netjes inderdaad!

Was indd gewoon iemand die langs kwam rijden hoor, heel aardig meisje en we waren toch al klaar met de rij foto's.

Mag ik van jou misschien haar gegevens Veronique? Dan kan ik mijn foto's ook sturen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:08

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 19:28

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 20:51

Als het goed is heb ik van iedereen de foto's ontvangen toch? Behalve van unleash en manou?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 21:11

loadihra schreef:
Als het goed is heb ik van iedereen de foto's ontvangen toch? Behalve van unleash en manou?

En wendy..

Ik moet nu alleen de foto's van Sparkles nog ontvangen..

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:20

loadihra schreef:

Ik heb was helaas alleen aanwezig bij de ochtendgroep.. Heb dus geen foto's van de middaggroep..

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 12:58

Jongens even een kleine mededeling, van mevrouw (ik denk dat jullie wel weten over wie dit gaat) hoeven wij niks meer te verwachten.

Ik had haar met goede intentie (2 weken geleden had ze gemeld dat er iets tussenkwam, prima maar dit wist mevrouw van tevoren en was akkoord gegaan om in ieder geval binnen 4 weken van iedereen iets te hebben) na 3,5 week gewoon een normaal berichtjw gestuurd met, hooihooi ik kom even pijlen hoe het staat. Gewoon niks raars, na 3 dagen nog een vraagteken gestuurd omdat ik geen reactie kreeg. Nu na 5 dagen krijg ik een grote bek, want dit en want dat. Overigens zegt ze 24/7 int ziekenhuis te zijn geen laptop tot zich te hebben en dit en dat, maar wel meerdere keren op een dag foto's plaatsen (met een leuk berichtje erbij dat ze die de dag zelf heeft gemaakt, en vrij actief post iedere dag)

Ik heb gewoon netjes even gevraagd hoe het ermee stond en of ze misschien wist hoelang ze nodig had das wel zo leuk voor alle modellen om te weten. Toen kreeg ik allerga verwijten naar mijn hoofd geen begrip te hebben en weet ik veel wat allemaal. Hieroo heb ik gezegd dat als ze in het vervolg dit soort dingen weet dat het misschien voor haar ook wat prettiger is om zich niet aan te melden voor dit soort dingen, dan heb je immers ook geen "zeurende" mensen die op hun foto's wachten.

Toen viel mijn mond open want mevrouw ging even beginnen over hoe associaal ik wel niet was dat ik geen vervoer voor haar had geregeld en dat zei de dupe is (van de organisatie die geen vervoer heeft geregeld) pardon? :') en geen nummers had. Mevrouw had gezegd alles gelezen te hebben, en ik heb nog gezegd als je iets mist stuur even een berichtje, ik dacht dat alles prima was en heb krijg op de dag zelf allemaal kwaaie berichtjes, bleek ze de nummers niet te hebben, die heb ik gegeven met excuus erbij, waarop ze vervolgens heel onredelijk tegen suus tekeer is gegaan met een aantal mooi scheldwoorden erbij ook, absoluut niet netjes en gewoon ronduit associaal. Komop zeg, hoe oud ben je, je bent er zelf ook nog met je eigen kop bij!

Ik heb daarop dus gereageerd dat ze dondersgoed wist dat dat over de telefoonnummers al uit de wereld was, en ik nooit heb gezegd vervoer voor haar te zullen regelen (dit heb ik ook nooit gezegd suus zat op het moment dat ik het gesprek had naast me)

Nu kreeg ik allemaal verwijten naar me hoofd wat ik dan al dan niet allemaal wel "fout" doe volgens mevrouw. Waarop ik even gezegd heb dat ik totaal niet gedient ben van deze gang van zaken, en dat ze blij mag zijn dat ze na die grote bek die ze tegen suus heeft staan geven nog mee mocht fotograferen.

Hierop kreeg ik wie geeft er nou een grote bek. (Eerlijk, ik ben heel netjes gebleven aangezien ik het netjes op probeerde te lossen) en heeft ze mij geblokkeerd.

Dus jullie kunnen fluiten naar je foto's en jullie hoeven dus ook niet te wachten tot zei haar foto's af heeft met bestellen, ga maar gewoon lekker nabestellen, dan ben je nog optijd voor kerst! En dat zei dus zo laat is en zo onwijs achtelijk doet is haar eigen pakkie aan, daar hoeven wij geen rekening mee te houden!En de aap komt uit de mouw want heb van meerdere fotografen negatieve berichten gehad over deze mevrouw

Ik vind het heel erg jammer dat dit zo moet gaan, ik heb mijn best gedaan voor jullie, en ik vind het jammer dat zoiets moet als ik veel tijd ergens in steek.(Voorlopig de laatste keer dus!) Ik bereid me al voor op de grootste banketstaaf en zwartmaak verhalen over mij :') daar heeft ze een handje van heb ik vernomen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:36

Ach eerlijk, ik denk ook niet dat daar mooie foto's van af kwamen. Had erg amateur materiaal en was volgens mij de vlotste niet. Ik vond haar sowieso maar raar :P .

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:13

XxJustinexX schreef:
loadihra schreef:

En wendy..

Ik moet nu alleen de foto's van Sparkles nog ontvangen..

Van sparkles had ik de foto's ook nog niet dacht ik zo even uit mijn hoofd gezegd.

Wie Wendy was weet ik even niet meer maar wat een rare gang van zaken dan zeg.. dan heeft ze mazzel dat ze nog mee mocht na dat soort dingen :(

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:18

Jeetje Justine!! Dat is echt heel vervelend...

Van mijn kant trouwens ook echt excuses dat het zo lang duurt!! Ik heb vanavond hopelijk alles af! Ga nu even een paar uurtjes achter m'n laptop vastgeplakt zitten....

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:30

Ja het is heel erg vreemd, en ik vind het heel vervelend dat het zo gaat, maar vooral dat er zo op mij wordt afgegeven. En er werd ook flink op suus afgegeven, weetje wij doen ons best ook alleen maar.

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:56

Ach rechter oor erin en links eruit.. sommige mensen kunnen alleen maar klagen

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:00

Helaas, wat problemen met Adobe Premiere :(

Maar Chico is wel verstuurd. Wacht nu alleen nog op de keuze betreft Aline :)

& tja van Wendy, ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht, sowieso die foto's had je nog beter zelf met je telefoon kunnen maken denk ik.