Jenny heeft al geantwoord 50 euro per uur en de km vergoeding is 130 euro. Minimaal 5 uur les en max 10 met half uur pauze dan.
Is dan ook aardig prijzig..
Laura1982
Geplaatst: 21-09-14 08:11
De 50 euro deel je Door twee en de km vergoeding Door het aantal dat mee doet plus de bakhuur. Jenny moet uit België komen. Voor 1 okt moet jenny horen of we haar willen ja of te nee.
Dan even weer opnieuw vragen wie er dan nog interesse heeft want vorige keer kwamen we niet verder dan 5-6 mensen en dan wordt het weer net zo duur Toch?
Ik heb nog steeds de eigenaresse niet kunnen spreken. Zitten jullie zonder mij ook al op 10? Anders stuur ik meteen even een berichtje, misschien dat ik dan sneller reactie heb. Als het niet heel erg haast heeft vraag ik het liever persoonlijk
Laura1982 maakt mij niet uit wie Fredt L vie maakt niet uit wie R-G wil graag ingeborg Jenny wil graag jenny Splinterz wil graag jenny Irtje wil graag jenny Marijke vriendin van splinterz wil graag ingeborg Kim zus van laura1982? Lauke? Nine1987? We zitten nu precies aan 11 met 3 mensen die nog moeten bevestigen.
Ben ik iemand vergeten? Fredt wie heeft jou voorkeur zelfde vraag voor lauke en nine1987