Nou ik kan niet weg, want man en kind zijn er tussenuit gepiept met de auto. Man wel gebeld en komt zo naar huis, maar ik wacht al bijna een uur.... zit ik dan met mijn kaasjes....
Pepijn sliep al voor we de parkeerplaats af waren die ligt nu in bed na te kletsen. Volgens mij ben ik de luierdoek aka slabber vergeten. Dat was die vieze met yoghurtvlekken erin
Ja die ligt hier Maartje Was gezellig meiden! Vigo heeft de hele terugweg gehuild, nog een keer gestopt om te voeden maar mocht niet baten. Ietwat overprikkeld gok ik, zo moe dat hij niet kon slapen. Thuis gekomen was hij meteen weer vrolijk (lekker ding ) en hij slaapt nu eindelijk!
Marah is wakker kletst je de oren van het hoofd. Was echt gezellig! Wat is Vigo een knuffelkont Wat zijn sommige beebs alweer groot zeg
Maartje_M
Geplaatst: 25-05-14 18:00
Hou maar als souvenir Arme Vigo Hier net thuis ook wat moeite om in slaap te komen, maar na een fles en een poepluier ging het ineens een stuk beter hij moet er alleen zo weer uit voor het eten
Eva sterkte vannacht. Ik heb 1 foto gemaakt, van aron, Daan en Pepijn. Mobiel, dus geen topkwaliteit. Dalijk eerst poownie rijden, maar hij komt voor we op vakantie gaan nog jullie kant op
Ik heb vl me op laten pikken bij Eef en toen besloten we nog even een hapje sushi te eten nu net thuis en gelijk in bed gedoken, ben kapot hahahaha! Was gezellig ladies!
Mijn man was pas om 15:30 uur terug met Kira, helaas had Marianne opeens besloten met een ander te rijden en kon Patricia niet ivm haar werk dus ik had geen andere optie om te wachten op man, kind en dus de auto.... Ik baal wel had er graag bij geweest en heb hier nog een doos kleding staan voor Marley.
Mer, serieus, ik had je kunnen ophalen was niet zo heel veel omrijden geweest... we hebben elkaar nu iig op fb, misschien voor een volgende keer dan...