Oke als jullie allemaal op verschillende tijden aankomen kan ik jullie wel oppikken, suus weet de weg wel dus de groep van amersfoort kan suus volgen haha!
Ik heb gereserveerd voor 15 personen. Het was of om kwart voor 6 daar zijn of om kwart voor 7. Kon alleen op hele uren. Dus ik heb kwart voor 7 gedaan. En ik wist niet of jullie eerst wilde bowlen of eerst eten maar ik heb eerst bowlen gezegd. Met een volle buik bowlen leek me niet ideaal
Mochten er nog vegetariërs zijn, laat 't even weten dan kan ik dat nog doorgeven. En mochten er mensen heel erg tegen eerst bowlen zijn, laat 't ook even weten.
Maar ff over de tijd... Ik ben wel iets eerder weg.. Om half 11 gaat mijn laatste trein. (22.25) Ik heb slechte ervaringen met laatste treinen Xd. Ik ga niet weer van utrecht naar huis lopen... Dussehhhm, ik kijk nog ff.
_Tara_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-14 11:43
Britt, ja heb je wel een punt idd.
Kiki, nee dat geef ik via de mail nog wel door! Geen probleem Wacht ik even of er nog meer mensen vegetarisch willen eten.
Vind iedereen 7-8 bowlen en dan 8-10 eten wel ok? Ze vroeg dat aan de telefoon en ik dacht echt van ja daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht Nu ik erover nadenk is 8-10 eten wel heel erg laat.
Tivara
Geplaatst: 04-03-14 11:45
Ik vind het inderdaad wel laat, mijn wekker gaat maandag weer op tijd. Maar als dit de voorkeur heeft van de meeste mensen vind ik het prima. Kwart voor 6 is voor mij ook goed. Dat is voor Mark misschien ook makkelijker?
We kunnen ook een uurtje eerder doen? Komen mensen ook niet in de knoop met treinen! Doen we 6-7 bowlen 7-9 eten en dan kunnen we voor diegene die willen nog ergens wat drinken erna