Helaas wat afmeldingen en moet nog van 4 man een reactie krijgen. Op dit moment 1 plek vrij in de ochtendgroep en 1-2 plekken in de middaggroep (ligt er aan of Amigo de Shet meegeteld wordt als model of niet) voor de modellen. Voor de ochtendgroep momenteel 4 fotografen en voor de middaggroep ook 4 fotografen. Tot nu toe dan. Moet nog van 3 fotografen antwoord krijgen en 1 fotograaf die nog niet zeker is.
Denk dat we of op zoek moeten naar nieuwe/reserve modellen en fotografen. Of van 2 groepen 1 grotere groep maken. Maar dan blijven we wel meer fotografen nodig hebben denk ik, ook als alles 1 groep wordt.
Op dit moment zijn het 5 modellen die zeker kunnen komen als de Shet mee mag doen (maar daar wordt tot nu toe ook geen probleem van gemaakt door de fotografen die al reactie terug hebben gegeven). En van 1 model moet ik dan nog reactie krijgen. Dus dat zouden er 6 worden dan. Daarom dat ik een beetje zit te dubben of het dan 1 groep kan worden, of dat het beter is om 2 modellen er bij te zoeken. Misschien dat ik de 'reserve' modellen nog kan pben of ze nog kunnen en willen?
Ja, voor de ochtendgroep en de middaggroep komen we sowieso allebei 1 model te kort. Reserves zouden ook handig zijn, mocht er nog iemand weg vallen in de laatste weken/dagen.
Ik heb pb gelezen! Nog geen tijd gehad om te reageren. Mijn jonge paard is verplaatst dus daar kan ik niet meer mee komen ivm vervoer. Heb wel nog een pony daar staan waar ik mee kan komen, alleen dit is nou niet echt een jonkie meer..... Eerder tegenovergestelde
Tja... Amigo is ook geen jong Shetje meer, maar ook niet hoog bejaard. Misschien als er verder geen aanmeldingen komen dat het dan wel kan met je oudere pony? Vind het zelf een beetje dubbel als Amigo bijv. wel op de foto gaat en jouw pony zou niet mogen komen Dus als je wilt, mag het van mij wel met je oudere pony. Al gaat de meeting eigenlijk wel om de jonge paarden/pony's. Maar daar past Amigo ook niet echt tussen
Dan wachten we af hoe het zit met de modellen. Ik kan altijd nog komen, is 10 min stappen naar cadettekamp en hij gaat niet verhuizen dus hij kan altijd... Witte schimmel in profiel..
Okee Dan zullen we idd even afwachten wat nog aanmeld. Dat idee heb ik namelijk ook wel een beetje met Amigo. Het is officieel wel een jonge paarden meeting
een vriendin van mij heeft net een 5 jarige merrie gekocht (nog helemaal groen) ik zal haar vragen of ze misschien ook mee wil. ik weet alleen niet of het paard dan al te oud is voor de meeting?
Rambogirl
Geplaatst: 09-04-14 15:15
Ik wil me graag aanmelden met mijn mini. hij wordt 25 mei ook officieel 1!!! Ik stuur straks een pbtje want dat is een gepriegel op mijn telefoon. Naar wie moet ik m eigelijk sturen?
Ja, dat lijkt mij ook leuker. Liever dan opvullen met wat 'oudere' paarden dan met enkele jonge paarden door laten gaan. Als het grootste deel maar jong is, dan blijft het wel een beetje bij de titel/het doel van deze meeting
@ Marlies1995 5 jaar vind ik niet te oud
@ Rambogirl Naar mij kun je de pb het beste sturen. Ik heb de schema's zo ongeveer overgenomen van de TS, dus dan ook de aanmeldingen.
CaVaLaPhoto
Geplaatst: 09-04-14 18:23
Tot nu toe heb ik dit in elkaar geknutseld. Zit alleen te denken om de middaggroep nog een half uurtje op te schuiven voor eventuele uitloop. Is misschien net wat handiger. Ochtendgroep:
Middaggroep:
Blauw zijn de fotografen die nog niet hebben laten weten of ze wel of niet kunnen. Oranje zijn dus de oudere modellen van Batlow en mij. En Balou_k twijfelt dan nog of ze nog komt als fotograaf of niet. Dus heb ik nog niet in de lijst er bij geplaatst, omdat ze wel heeft laten weten dat ze er nog niet helemaal over uit is.