Word hier nu niet meer elke keer de hele lijst ge quoted en gewoon gezellig gepraat? ^^
jorretje
Geplaatst: 11-11-13 12:08
Nee het is hier ook droog, maar het gaat vanmiddag regenen. Ik wil eerst thuis wat gedaan hebben voor ik vertrek, maar ja dan is het niet meer droog.. Van mij hoeft die lijst ook niet de hele tijd, ik onthoud het toch niet allemaal haha, maar volgens mij is er voor kletsen nu het andere toppic. [HK] Alle gezellige meiden uit Nederland verzamelen!
Leuk topic. Ik ben Nanda en 36 jaar (best oud als ik de leeftijden in het lijstje zie, poeh). Ik woon op een manege in Wateren (Drenthe) en werk in Drachten in het ziekenhuis op de kraamafdeling en verloskunde. Ik ben anderhalf jaar geleden gescheiden en daardoor vrienden kwijt geraakt. Inmiddels een lieve vriend die in Oisterwijk (Brabant) woont en als het goed is verhuis ik in 2014 daar ook heen. Maar daar ken ik dus helemaal weinig mensen. Hopelijk is dit een opening.
Maar hier wordt ook meiden gezegd in de titel, dus is niets raarders aan als je je daar ook meld en niet alleen hier xD
branka16
Geplaatst: 14-11-13 15:00
Hij vroeg hier of hij welkom was, zou hij daar idd ook kunnen doen. Zijn keus Maar ik las even mee in het andere topic, maar mij trekt het niet om mee te praten daar.