Ik neem ook wat kleding mee waarschijnlijk, heb ooit een vuilniszak vol kleren gehaf van een collega, maar ik vond niet alles leuk. Wie weet kan ik er iemand blij mee maken
__Marije__
Geplaatst: 30-08-13 13:18
Ik geloof dat ik vliegensvlug een echoscopist moet vinden die vanmiddag nog even wil kijken of er een piemeltje aan zit
Wil er trouwens nog iemand met mij meerijden zondag? Ik heb namelijk alleen Meaghyn in de auto. Marianne rijd met Corina en Aaron mee. En dat gaat heel krap worden met 2 kids achterin als we ook nog van alles willen gaan meenemen Heb dus een plaatsje over (1 voor en een kinderstoel kan nog achterin)
Ik heb alleen 20 graden gehoord Helemaal top. Manlief kan lekker ravotten met Tara en ik met jullie beppen. Ik zeg goede deal. Waar spreken we eigenlijk af? Is er iemand die de plek kent, voor we straks versprokkeld zitten haha
Welke mannen gaan allemaal mee? Heb gezegd dat er ook zeker wel een aantal mannen zouden zijn, dus lief is nu aan het denken om mee te komen Hij wil wel eens weten wie al die zwangere (en niet meer zwangere) dozen nu zijn. (Ons topic word hier heel oncharmant het zwangere-dozen-topic genoemd.)
Oh ennuh had net weer even een leuke financiële tegenslag, ik neem dus alleen mee wat ik had afgesproken. Mocht de winkel doorgaan dan klop ik zeker bij jullie aan. Het is immers te verzenden en die €6,75 is ook overbrugbaar
Cool! En die van Yuri las ik (toch?) En ik dacht dat Sjoerd en Koen ook meegingen. Dus ik kan gerust Siem meenemen. Zal zo mijn charmes nog eens in de strijd gooien Oh en Suzes schoenen in de auto Die ga ik namelijk vergeten.