Kan vanaf hier helaas niet troubleshooten, dus je doet iets fout óf ik kan er vanmiddag pas na 16 uur naar kijken. Maar het heeft ook geen haast, we hebben nog ruim een maand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Compliment schreef:Sorry sorry sorry. Erg druk op de zaak dus geen tijd gehad om te reageren. Ook nog niet alles bijgelezen. Wel zag ik voorbij komen dat het zater 29 juni is geworden. Ik wil me graag aanmelden onder voorbehoud. Die zondagochtend vertrek ik namelijk naar Londen voor een opleiding.
Waar kan ik me onder voorbehoud aanmelden?
Compliment schreef:Sorry sorry sorry. Erg druk op de zaak dus geen tijd gehad om te reageren. Ook nog niet alles bijgelezen. Wel zag ik voorbij komen dat het zater 29 juni is geworden. Ik wil me graag aanmelden onder voorbehoud. Die zondagochtend vertrek ik namelijk naar Londen voor een opleiding.
Waar kan ik me onder voorbehoud aanmelden?
Lente schreef:Jammerrrr wilde me aanmelden omdat ik niet naar het gala kan maar ik heb 29 juni al plannen
Freya schreef:Lente schreef:Jammerrrr wilde me aanmelden omdat ik niet naar het gala kan maar ik heb 29 juni al plannen
Lente, je hebt twee opties :
1) een dag later op vakantie = naar Gala
2) plannen voor de 29ste verzetten , om mee te kunnen
Gewoon even regelen, je moet bij een van de twee er gewoon bij zijn.
Eventueel een derde optie : regel zowel optie 1 als optie 2
Freya schreef:Quad schreef:Als ik ga, en het is met auto dan kom ik sowieso langs Barneveld / Amersfoort richting Utrecht.
Bij deze ben je bijna verplicht om te komen ...
Maureen95 schreef:Kan ik dan met jou meerijden??
Als je dat aandurft xD