Voor mij geen vis Fiemo Ik maak croissantjes met worstjes (vinden de kids vaak ook wel heel lekker) en wrappies
Patricia wat vind je dan wel lekker gezien ik ook de beroerdste niet ben en dus ook 2 soorten wil maken dus met zalm en voor degene die geen vis lusten wat anders?
Evt met kipfilet ipv zalm? Ik kan die lijst ff niet quoten... Wordt een rommeltje met mobiel, wil iemand t er even bijzetten voor me?
Utrecht (directe omgeving) zoals het nu naar uitzietFf stemmen ladies!Piramide of park?Joanne - piramide
Joanne1987 schreef:Utrecht (directe omgeving) zoals het nu naar uitzietFf stemmen ladies!Piramide of park?Joanne - piramidekepo-piramide
kepo schreef:Joanne1987 schreef:Utrecht (directe omgeving) zoals het nu naar uitzietFf stemmen ladies!Piramide of park?Joanne - piramidekepo-piramideLaura-piramide
Suzzy_3 schreef:wat is piramide? Lijkt me niet dat we naar Egypte gaan .Pyramide is het eigenlijk Speeltuin met attracties in een bos http://www.pyramidevanausterlitz.nl/
Joanne1987 schreef:Utrecht (directe omgeving) zoals het nu naar uitzietFf stemmen ladies!Piramide of park?Joanne - piramidekepo-piramideLaura-piramideSuze - piramide
Citaat:Utrecht (directe omgeving) zoals het nu naar uitzietFf stemmen ladies!Piramide of park?Joanne - piramidekepo-piramideLaura-piramideSuze - PyramideDaisyree - Pyramide
Joanne1987 schreef:Heb zin in Manlief vind het ook kei leuk. Voor mij dan... 'Ik hoef toch niet mee he?!'als de mannen meegaan kunnen ze in de botsautos
Uhm hoezo dat??? Krijg je bij binnenkomst een morfine shot?kepo schreef:bij ons in bussum heb je ook een piramide zitten , maar als daar naar binnen gaat word je stoned Zet mij ook maar in voor de Pyramide