Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauwttje schreef:Ik doe het ook met poedersuikerIk ga wel foto's maken op het goede moment
van jullie met kaneel
Nynke, geloof me, met de trein reizen (alleen) is op de heenweg spannend, maar daarna is het zóóooo leuk
Rachel_Chap schreef:Lauwttje schreef:Ik doe het ook met poedersuikerIk ga wel foto's maken op het goede moment
van jullie met kaneel
Nynke, geloof me, met de trein reizen (alleen) is op de heenweg spannend, maar daarna is het zóóooo leuk
BOKS LAUU! Ik ga ook wel foto's maken![]()
Ik had alleen stress dat ik mn trein ging missenmaar ik vind het echt niet leuk, veel te saai alleen xd
Rachel_Chap schreef:Lauwttje schreef:Ik doe het ook met poedersuikerIk ga wel foto's maken op het goede moment
van jullie met kaneel
BOKS LAUU! Ik ga ook wel foto's maken![]()
Ik had alleen stress dat ik mn trein ging missenmaar ik vind het echt niet leuk, veel te saai alleen xd
Lauwttje schreef:Rachel_Chap schreef:BOKS LAUU! Ik ga ook wel foto's maken![]()
Jaaaa
Oortjes in, whatsapp open, genoeg mensen om mee te kletsenGenieten van het uitzicht (grrr, het te donker)