Oh ik echt heel veel. meerdere mennende mensen, een shetje aan de lange lijnen, jullie 2, de 2 dravers dus, een wandelend persoon met pony en nog 4 losse ruiters. Maar ik heb ook een lange weg afgelegd
En nog iemand die jullie schaduwde op die ene weg Haha.
Ik ga iig de volgende keer niet meer mee. Als mensen een keer samen willen rijden, prima, maar stuur maar een pb! Dit geneuzel over hoe laat en wanneer met zo'n grote groep waarvan uiteindelijk bijna niemand meer meegaat is me veel te veel gedoe.
Hé, ik dacht toch wel dat ik een redelijke reden had. Ik heb gewoon geen zin in een gevecht met Cas om hem omgekeerd te krijgen als ik jullie uiteindelijk niet bij had kunnen houden. Dan ga ik liever een keer mee als er iemand anders is, zodat we kunnen splitsen, dan hoeft Cas ook niet alleen verder... Dat is gewoon echt geen doen bij Cas.
Ach Jorinda, laat lekker. Genoeg mensen die wel samen willen rijden Als ik beter ben en weer mag rijden gaan wij gewoon weer een keer samen rijden en zien we wel wie zich bij ons aan wilt sluiten. Ben momenteel echt goed ziek van de griep. Koppig als ik ben gisteren wel nog gaan werken, maar naar n paar uurtje toch maar opgegeven en mn bedje ingekropen. Caily van haar tergende jeuk afhelpen zet ik mn ziek zijn voor opzij, maar een buitenritje zeg ik dan gewoon of en daar voel ik me ook echt niet schuldig over.
Je kunt anders ook wel een keer bij ons aan sluiten hoor Jorinda, wij gaan ook niet zo hard. Hoewel Mel gisteren Flynn echt niet bij hield, en Flynn slenterde op z'n gemakje door het bos Iets met een paar cm verschil enzo... Maar da's geen probleem, Mel draaft dan een paar passen bij of ik wacht even met Flynn. Samen uit, samen thuis
Oh, ik twijfel er ook niet aan dat Sok enz niet op mij hadden gewacht, maar dan voel ik me gewoon banketstaaf, alsof ik hun rit ophoud ofzo
Set_Elkol
Geplaatst: 04-03-13 22:17
Ach ik ben altijd in voor een gezellige buitenrit en mensen leren kennen, en ik kan altijd proberen mijn paard wat in te houden maar haar algemene staptempo is gewoon vlot. Maar aanpassen aan anderen doen we heus wel en anders komt het ook wel goed! En Jorinda jij had je reden duidelijk en op tijd gegeven hoor niet last minute en slapjes excuus ofzo
Punt is ook absoluut niet dat ik niet wil wachten, maar ik merk dat ik er een vreselijk geirriteerde pony van krijg, omdat ik hem steeds in moet houden, wat voor een keer niet zo'n punt is, maar wat ik liever niet te vaak doe. Plus dat dit al zo'n beetje het 10e topic over een rit bij appelbergen/noordlaren is en ook al de zoveelste keer dat ik samen met Talisa en nog 1 of 2 mensen ga rijden nadat het voor de 100e keer verschoven is voor mensen die uiteindelijk toch niet mee gaan. En dit is absoluut niet banketstaaf bedoeld, maar ik heb wel wat beters te doen dan maanden zo'n topic bijhouden voor iets wat ik uiteindelijk met 2 smsjes ook had kunnen regelen.
Talisa
Geplaatst: 05-03-13 18:50
Moonlight is juist sloom, maar je kan toch af en toe bijdraven, gewoon niet zo'n punt van maken Heb ik geen problemen mee. En paardjes passen zich best wel aan als je met een grotere groep rijdt.
Ik ook! Erg leuk en gezellig en heerlijk weer, kunnen we zo weer een keer doen
Jorinda
Geplaatst: 05-03-13 20:52
Als ik daar een "punt" van wil maken (wat ik in mijn ogen helemaal niet doe? Ik heb alleen mezelf ermee als ik niet met jullie mee rijd geloof ik, voor zover ik heb begrepen hebben jullie een leuke rit gereden), dan doe ik dat lekker Zoals ik zei, heb ik alleen mezelf ermee toch?
Sorry, dat ik inbreek in jullie topic/planning!! Maar ik kwam dit topic tegen en zag dat er veel mensen uit de buurt kwamen van glimmen/noordlaren.
Wij zijn opzoek met enige spoed voor stalling voor 2 paarden. Weten jullie misschien iets wat en waar stalling wordt aangeboden?
Groetjes,
Gea
Caily
Geplaatst: 11-03-13 03:06
Pb bokker tinkerplein eens, die heeft een pensionstalling. Als het wat wordt daar wel laten weten he, mijn dame staat aan de andere kant vh zandpad, maar daar is helaas momenteel geen plek meer.