Bokkersgala update's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Locatie?

Poll eindigt op

Centrum van Utrecht, betaald parkeren of OV, ongeveer € 15,-
58 (65%)
Buiten Utrecht, gratis parkeren of OV, ongeveer € 25,-
30 (34%)

Totaal aantal stemmen: 88

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:39

Heel jammer, maar volledig te begrijpen. Bedankt in elk geval voor alle moeite! :)

Wij (Sebas & ik) hebben het er even over gehad en we willen wel eens kijken of het ons lukt iets op te zetten. Want het idee is toch té leuk om helemaal te vergeten! We gaan er even voor zitten en dan laten we wel weten wat er uit komt :j

Jitske

Re: Bokkersgala update's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 13:48

:)
Indien jullie hulp nodig hebben geef je maar een gil. Ik heb er nog steeds wel de tijd voor en vind het nog steeds leuk. En wij hebben natuurlijk al een stukje voorbereiding/voorkennis. Dus wat dat betreft ;)

(Oh en jullie wonen in de buurt zie ik. Ook heel handig. Cavalia, Murthul en ik wonen echt in 3 verschillende uiteindes van het land :') )

Paisano

Re: Bokkersgala update's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 14:11

Komt helemaal goed, doen we! Dank je wel! :)

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 17:53

Jitske schreef:
:)
Indien jullie hulp nodig hebben geef je maar een gil. Ik heb er nog steeds wel de tijd voor en vind het nog steeds leuk. En wij hebben natuurlijk al een stukje voorbereiding/voorkennis. Dus wat dat betreft ;)

(Oh en jullie wonen in de buurt zie ik. Ook heel handig. Cavalia, Murthul en ik wonen echt in 3 verschillende uiteindes van het land :') )

Hier hetzelfde! hahah, jaa dat is erg onhandig