Super leuke foto´s allemaal !! Ik ben er heel blij mee!
Hoe zit het nu trouwens met de originelen, wat waren daar de afspraken voor? Omdat deze met naam en internetkwaliteit zijn.
NESCAFE
Geplaatst: 06-03-13 18:44
@roxxxiejjj, dit zijn de afspraken:
xx_Kelly_xx schreef:
Voor de fotografen tussen de 5 t/m 10 foto's op klein webformaat met logo, en het nabestellen dient het model zelf te regelen met de fotograaf (via PB/email etc).
NESCAFE
Geplaatst: 07-03-13 08:07
Ik heb Bram op het forum gezet:
xWelsie
Geplaatst: 07-03-13 09:40
Sandy staat op het forum! Sky en bram heb ik ook af maar ik heb nu geen tijd meer om ze op het forum te zetten, denk dat dat vanavond wel lukt
Sky en Bram staan ook op het forum! ik hoop dat ik vanavond genoeg tijd heb om er nog 1 of 2 op te zetten
_SantOs_
Geplaatst: 07-03-13 23:04
Sorry voor m'n late reactie, zit midden in verhuizing, wifi is hier slecht en m'n bundel van m'n telefoon is al over de helft (en moet nog de rest van de maand). Nu even met de dongel van m'n schoonpaps want ik moest de foto's gewoon zien haha . Meiden wat een super mooie foto's! We willen een foto laten vergroten voor aan de muur in ons huisje maar jullie hebben de keus wel heeeeeul erg moeilijk gemaakt ...!!
Ik heb helaas maar 1 (gelukte) foto van sky kunnen maken. Maar ik zag dat de andere er wel meer gemaakt hebben.
NESCAFE
Geplaatst: 07-03-13 23:09
Ik heb ook niet zoveel van sky gemaakt maar wel veel van Dali maar xWelsie wel zag ik. Ik hoop van het weekend wat tijd de hebben om de rest van de foto's te bewerken. Ben bijna klaar met de ochtendgroep.
Laatst bijgewerkt door NESCAFE op 07-03-13 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt