lizy29 schreef:Ze durft gewoon niet Volgens mij al vaak genoeg bij jullie op de manege op en een paard gezeten niet?
evdpanne schreef:Ik werd bijna ingeruild voor Bobby..... T zal je maar gebeuren hè. En Leon maar roepen. Ik ben verliefd!!
_Natasja_ schreef:evdpanne schreef:Ik werd bijna ingeruild voor Bobby..... T zal je maar gebeuren hè. En Leon maar roepen. Ik ben verliefd!!Ja kan echt niet... Weet weer waar ik aan toe ben
Ach ja hij kan nu weer bedenken hoe het is om mij te missen . Eens kijken wie die het meeste mist, Bobby of mij (hoop mij......).
Was zeker leuk Oja en Kim, als je de volgende keer m'n knie zoekt om te aaien, die zit tussen m'n bovenbeen en m'n onderbeen.... Niet bovenaan m'n bovenbeen Maar dit was ook goed hoor
palousa_boy schreef:Was zeker leuk Oja en Kim, als je de volgende keer m'n knie zoekt om te aaien, die zit tussen m'n bovenbeen en m'n onderbeen.... Niet bovenaan m'n bovenbeen Maar dit was ook goed hoor *shock*
palousa_boy schreef:Was zeker leuk Oja en Kim, als je de volgende keer m'n knie zoekt om te aaien, die zit tussen m'n bovenbeen en m'n onderbeen.... Niet bovenaan m'n bovenbeen Maar dit was ook goed hoor
Kim mag volgende keer niet binnen 2 meter afstan komen van andere personen. Ze randt echt iedereen aan.
_Natasja_ schreef:Kim mag volgende keer niet binnen 2 meter afstan komen van andere personen. Ze randt echt iedereen aan.ow spannend