heb zelf ook bos in de achtertuin, maar keer in gezelschap is ook wel leuk...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fientje80 schreef:Fientje80 - Groningen
Destination - Groningen
Irisx94 - Schuinesloot (dichtbij Slagharen)
Iloveyah87 - Haarlem
Valliej15 - Haarlem
Jolliegirl - Beilen / capelle a.d ijssel
Uniek2306 - Deventer
Mick75 - omgeving Amsterdam
Felinehoi ?
Leonie87 - Eindhoven
Kaylah - Vledder (zuidwest drenthe)
andrea1992-Harlingen
nathalietjeB- Egmond
Depende-drenthe/Groningen
boender123-Putten
Alice-Vledder
takkie_muis-Heerenveen
Annemiek80-?
mymy-vlakbij Nijmegen
Christyj138-9km vanaf Nijmegen
__Nina-Gouda
Papegara-Nijmegen
vriend papegare-Nijmegen
Probabeest-Huissen
vader Probabeest-Apeldoorn
mo0wtjee-Tiel
martina-Achterhoek
Risje - Burgum
28!!
Valliej15 schreef:@leonie87 ... stiekem even op je profiel gekeken ... Mijn God wat zijn jouw paarden mooi zeg , vooral die op de eerste foto's en die op de laatste foto's !
risje schreef:@andrea:
Als je een rugzak wil halen denk dan ook aan de ANWB winkel. Daar komt die van mij vandaan, heb er een met drinksysteem al gebruik ik dat nooit. Groot voordeel vindt ik de draagbanden voor de schouder en heup. Maar ook dat de rugzak niet direct tegen je lijf aan hangt, meer ventilatie zeg maar.
Oh jongens, heb er nu al zo'n zin in!
martina1 schreef:Ik had mij gisteren al gemeld maar het lijkt mij dus heel leuk om een keer mee te lopen! Ik heb het al vaker geroepen, maar meestal kwam het net niet uit omdat ik al op vakantie was.
Over trainen, ik ga elk jaar bergbeklimmen en daar train ik niet heel hard voor. Ik loop dan 2 keer hard en zwem 1 keer in de week. En begin zo´n 2 a 3 maanden van te voren. Als je basisconditie maar goed is, kan je echt meer dan je denkt!
Wij wandelen in de bergen zo´n 10 tot soms wel 12 uur op 1 dag. Het tempo ligt dan niet heel hoog, maar je stijgt veel en de lucht is ijl.
Wat ik heb geleerd is om zo´n 3 uur lang aan een stuk door te lopen in een rustig tempo, dan niet langer dan 5 min pauze te nemen en weer verder te gaan. En vooral rustig beginnen!
Over de spullen, ik draag mijn bergschoenen. Het zijn hele zware schoenen (C/D) maar ze lopen heerlijk! Daarnaast zijn ze waterdicht en ik kan er dagen achtereen op lopen zonder pijn of blaren. Rugzak heb ik ook, incl camelback, dat vind ik altijd wel fijn want dan hoef je niet te stoppen om te drinken.
risje schreef:@andrea:
Als je een rugzak wil halen denk dan ook aan de ANWB winkel. Daar komt die van mij vandaan, heb er een met drinksysteem al gebruik ik dat nooit. Groot voordeel vindt ik de draagbanden voor de schouder en heup. Maar ook dat de rugzak niet direct tegen je lijf aan hangt, meer ventilatie zeg maar.
Oh jongens, heb er nu al zo'n zin in!