En bak om het in te doen?

Net zoals curry kan ik ook meenemen.
En borden en bestek is dat er? Soep kommen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jolandje schreef:gaan we ook nog iets anders doen dan eten?![]()
oh ja .... huifkartocht en kletsen
Maydine schreef:Een menclinic is natuurlijk hartstikke leuk voor de menners onder ons maar er zijn ook mensen die (nog) niet mennen of geen aangespannen paardjes hebben. Dus misschien leuker om iets voor iedereen te organiseren zeg maar?
Bij ons op de zaak kan van alles maar wij hebben geen (stal)ruimte daar voor gastpaardjes en geen rijbak o.i.d. alleen het bos in de voortuin..Dus als er echt een rit of clinic met mennen georganiseerd moet worden, kan dat niet bij ons op de zaak maar moet ik een locatie gaan huren (kan wel hoor). Ik denk persoonlijk dat dat misschien leuk is voor een andere keer?
Ik heb met Huub even overlegd, ook met de agenda erbij en willen het volgende voorstellen:
Voorbeeld
13.00u aankomst Huifkarcentrum lekker koffiedrinken, kletsen etc.
14.00 huifkartochtje, lekker wat te happen en een drankje mee natuurlijk
15.00 / 15.30 weer terug op de zaak en kunnen we of lekker weer bij elkaar zitten kletsen etc. of wat spelactiviteiten doen zoals boogschieten, ringsteken te paard, oud hollandsche spelen etc.
17.00 Eventueel een BBQ of een buffet van allerlei lekkere hapjes en drankjes die meegebracht worden door iedereen?
Eventueel mogen er aanspanningen meekomen hoor, die dan meerijden achter de huifkar aan bijvoorbeeld maar denk persoonlijk dat het leuker/gezelliger is met de hele bups in de huifkar..
Tijden en activiteiten kunnen natuurlijk aangepast worden, dus als iemand een leuk idee heeft, brand los.
sandra3235 schreef:Wij gaan zo boodschappen doen,dus zal wel iets div beleg meenemen dan,aangezien niemand reageert,we gaan er maar van uit dat we er zijn en anders hebben jullie nog altijd broodjes fricandel