wat een heerlijke gesprekken over Joey de knappe hengst
Ik moet bekennen dat ik op het punt heb gestaan om kim even te pb'en om te vragen of hij echt hengst was terwijl ik eigenlijk 100000% zeker wist dat hij ruin is, want ik begon te twijfelen
wat een heerlijke gesprekken over Joey de knappe hengst
Ik moet bekennen dat ik op het punt heb gestaan om kim even te pb'en om te vragen of hij echt hengst was terwijl ik eigenlijk 100000% zeker wist dat hij ruin is, want ik begon te twijfelen
Jij ook al? Schaam je!
TurboTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-12 23:25
in de week van 15-19 oktober gaan ik en maaike een dagje naar het strand. ik denk zelf de woensdag of donderdag Ik neem zelf Jaron mee. en heb evt nog 2 plekken in de auto over.
we rijden bij www.manege.nl een rit van 2u en die kost 30 euro. daarbij word er niet geraced. (dus ik wijk zelf altijd even een stukkie van de manege groep af om wel ff te scheuren)
agjah uurtje in de trailer kan wel....maar vertrek dan wel apart...want eelkje is nogal panisch als ze andere paarden hoort...gaat ze stampen en schrapen in de trailer...ook met stilstaan...en als ik haar er dan uithaal is ze super nat...en haar bix...geen korrel van gegeten
Eerst maar beter worden.....ik ben zoooooooooo zenuwachtig voor vrijdag zit echt te stuiteren
er gaat dan een begeleider mee (onder de 10 personen) en daar betalen we dan 50 euro voor ...ppfff...eigelijk even kijken of we niet 10 personen bij elkaar kunnen krijgen dan