ik heb een scherm van ongeveer 1 meter.. Nescafe heeft als ik het goed heb een kleinere... maar dat weet ik niet meer zeker of zij het was..
Het is misschien wel te proberen.. Je weet maar nooit wat het effect is.. En dit wordt natuurlijk wel weer een meeting om dingen uit te proberen en te leren
_Jessie
Geplaatst: 09-07-12 15:37
ik heb er ook twee maar die kleine zijn niet zo fijn om mee te werken vind ik. Ik heb er ook 1 van een meter, wel een ronde. Die moet het model gewoon vast houden hoogste van haar borst zeg maar voor portret
De mijne is ook een ronde.. heb een 5 in 1.. soms is het makkelijker als iemand anders en dan vast houd, dan kan het model zich beter concenteren zeg maar
Mooie plaatjes weer.. zorgt weer voor inspiratie
_Jessie
Geplaatst: 09-07-12 15:43
Nog een leuke voor de modellen!! Kleding en uitleg in het Nederlands!
Dit beloofd nog wat . Eigenlijk zou ik wel in een groepje willen met iemand die wat meer ervaring heeft, niks persoonlijks hoor tegenover @gemmeke. Het lijkt me gewoon iets makkelijker? . Is geen probleem als het niet kan hoor. Mijn vriendin komt trouwens niet mee helaas..
Ik had hetzelfde hoor hamsterfan, graag een ervaren persoon naast me, zodat ik iets kan leren.
DesireeK
Geplaatst: 09-07-12 19:38
r_oo_sj_e schreef:
Oowwh zo hahaha of bij elkaar kapot trekken
Dat mag ook natuurlijk.. ben wel heel erg benieuwd hoor wat er voor foto's van gaan komen zondag.. Ik zie zoveel leuke dingen langs komen..
Is trouwens dit topic voor niet bokkers te lezen?? De jongen die ik nog gevraagd heb wilde er meer over weten. Ik heb em de link gegeven zodat hij (als dat dus kan) kan lezen van hoe of wat
Als het goed is wel te lezen, maar niet te antwoorden Heb de link ook aan mijn zusje gegeven
DesireeK
Geplaatst: 09-07-12 19:41
Jammer hamsterfan.. Ik heb het 1 keer eerder gedaan.. vond het wel heel erg leuk.. Dus ervaren ben ik ook niet.. Ik heb van die eerste keer heel veel geleerd met kijken, observeren en vragen..
Een reflectiescherm reflecteerd (zoals de naam al zegt) de zon.. Zo kan je bijvoorbeeld harde schaduwen weghalen of een deel van een model op object oplichten..
Ah top.. nou dan ben ik benieuwd als hij klaar is met lezen of hij mee wil hahaha zou wel leuk zijn.. het is een jonge knul die heel enthousiast is en fotogeniek..
Een eerste keer doen scheelt toch ook wel weer veel heb ik ervaren, oké nu zijn mensen wel totaal anders maar toch . We zien wel even hoe het loopt.
Ah op die manier .
Lalee_
Geplaatst: 09-07-12 19:46
Wat voor foto's ik graag zou willen: Geen boze modellen looks, gewoon spontaan en vrolijk. Ik hoef niet overal stralend op te staan, maar wel gewoon vriendelijk. Verder mogen de fotografen doen met me wat ze willen en ze moeten vooral zeggen hoe ik moet staan enzo En een beetje dreamy effect vind ik ook leuk
Ik neem hoedjes mee, een gitaar, een fluitje, een playsuit en denk ik nog een blousje en een rokje ofzo