Ja ik maak gewoon foto's van de mogenlijke omgevingen, en als iemand mischien mee wilt? En fotograaf bijvoorbeeld. Of ik vraag Esther (henkje). Want om heel het bos met mijn moeder af te gaan lijkt me ook niet echt handig.
VERAx
Geplaatst: 15-06-12 20:02
Ik heb even op maps gekeken en ik zie inderdaad maar weinig vennen waar het zandpad dichtbij loopt, gelukkig zijn de enige twee waarbij dat zo is (als ik het goed heb) dichtbij een parkeerplaats Ik weet niet zo goed welk ven rider bedoelde, maargoed, heb even een printscreen op maps gemaakt: Als ik het zo zie lijkt mij het (voor ons) rechter ven handiger, want daar is wat meer ruimte?
Ivonka
Geplaatst: 15-06-12 20:04
Ik loop met de hond meestal in het rode stuk. Zie dan ook hoefafdrukken maar of je er officieel mag komen? Ja "bovenaan" (hoger dan op kaart) is een ruiterpad maar verder... geen idee eigenlijk.
Ik ben er ook best vaak geweest. Volgens mij lopen de ruiterpaden niet echt heel dicht langs de vennen. En daarbij is er volgens mij ook niet heel veel ruimte om lekker rond te rijden. Maarja we zullen wel zien. Genoeg mooie plekken om stand en portret foto's te maken zijn er iig!
Ivonka
Geplaatst: 15-06-12 20:19
Laatst bijgewerkt door Ivonka op 15-06-12 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Uh, volgens mij bedoelen C-Spirit en ik dezelfde plek. Is op het kaartje de blauwe cirkel, denk ik. Ik ben niet zo goed in kaartlezen, haha. Parkeren kan inderdaad ook bij de Diervoort, daar had ik even niet aangedacht! Het ruiterpad ligt min of meer tussen de parkeerplaatsen van de Diervoort en St Walric in. Maar als je vanaf de Diervoort komt hoef je geen weg meer over te steken.